Gavekort Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal se om jeg ikke får jobbet videre med Minecraft.no snart! Skal bli gøy å styre et norsk, allment community med dedikerte servere. Tar sikkert litt tid før det kommer. 4 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal se om jeg ikke får jobbet videre med Minecraft.no snart! Skal bli gøy å styre et norsk, allment community med dedikerte servere. Tar sikkert litt tid før det kommer. Komme sikkert å bli konge! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg sjekkar faktisk dagleg om sida er oppe. Gler meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal sjekke status på prosjektet i dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hmm. Relativt fersk i spillet, så jeg har på min save kommet meg relativt langt ned. Det vil si, jeg fant en latterlig stor (lang) hule som jeg jobber meg nedover. Problemet er at jeg roter meg vekk og ender opp med å grave en ny tilfeldig tunnell oppover. Hva gjør dere i dypet når dere skal opp igjen? Har vel en fem-seks innganger til hulen.. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg går tilbake? Eg har bare ein inngang rett utanfor huset mitt. Nede er det derimot eit virrvarr av holer. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kompass Graver meg rett opp følger faklene tilbake ( bare fakler på høyre side) Følger pilene ( graver inn store piler i vegg og gulv) etc etc Finner en ny utgang Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Du kan sette opp skilt, eller sette fakler bare på høyre eller venstre side Edit: too late Endret 8. november 2010 av Louigi Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er ikke helt sikker på om du kan spawne i singleplayer, men isåfall skriv /spawn. Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Klarte å brenne ned en vakker velskapt skog! Skulle bare fjerne litt løv:/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg går tilbake? Eg har bare ein inngang rett utanfor huset mitt. Nede er det derimot eit virrvarr av holer. Begynte med det, jeg og. Men ble kjapt flere nye huler, som igjen ledet til enda fler huler, som førte vei til nok et nytt spenn av huler. Så skal jeg da opp igjen . Skilt hørtes ikke dumt ut, ikke kompass heller, må bare finne glowstone (?). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bruker fakler jeg^^ Fakler på alle vegger jeg har besøkt, og fakler på bakken fra der jeg kommer fra. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg går tilbake? Eg har bare ein inngang rett utanfor huset mitt. Nede er det derimot eit virrvarr av holer. Begynte med det, jeg og. Men ble kjapt flere nye huler, som igjen ledet til enda fler huler, som førte vei til nok et nytt spenn av huler. Så skal jeg da opp igjen . Skilt hørtes ikke dumt ut, ikke kompass heller, må bare finne glowstone (?). Til kompass treng ein red-stone i midten, med iron ingots som representere himmelretningane. Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 kan noen nevne noen program som mineedit og slikt... og hvordan man bruker dem. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Til kompass treng ein red-stone i midten, med iron ingots som representere himmelretningane. Vare bare navnet på steinen jeg ikke husket . Kompasset peker vel mot spawnpoint, altså at jeg holder på rundt nordpolen på min save. Savner en dybdemåler jeg :3 . Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vil lese dette? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Support for custom texture packs. Det blir bra. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Noen som vil lese dette? Sry, this page doesnt exist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå