Thor. Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Zombier finnes Zombier på multiplayer er udødelig Lite vits i å spille med zombier da de bare er i veien. Vær så snill og les litt før dere poster så slipper vi at samme spørsmål blir tatt opp flere ganger på samme side. Både innlegg nr 2, 3 og 4 over deg var relatert til spørsmålet og inneholdt svar. 3 Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det finnes to plugins som gjør det mulig med både hp og mobs. Den ene heter CombatPVE og den andre Mixxit. Begge krever hey0 på serveren. De er dog litt buggete, og merkelig ting kan forekomme! Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er det bare meg - eller har det blitt mye enklere å få trapper til å peke den retningen man ønsker etter oppdateringa? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det er ikke bare deg. Jeg er sjeleglad for at trappene har blitt så mye enklere å ha med å gjøre! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Notch sa på twitter at frå no av vender trapper og furnace ALLTID mot deg når du plasserer dei. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 De blir ikke automatisk justert lenger, men peker den veien du står når du plasserer dem. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Notch sa på twitter at frå no av vender trapper og furnace ALLTID mot deg når du plasserer dei. Da bugger furnace noe fryktelig enda. Ihvertfall på MP! Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Føler meg rimelig ferdig og fornøyd med trehuset mitt, nå gjenstår bare litt smådetaljer mens jeg prøver å finne ut hva som blir neste prosjekt. Noen forslag? 1 Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Har forsøkt å lage 2x2 megatre, men kun 2 eller 3 av de vil gro. Hva er greia? Jeg lager en 2høyde stack med jord ved siden av hver plass jeg panter tre, med lys på hver side, som gjør at det vokser store trær, men det funker ikke å få de til å vokse feks 2x2. Tenker areal nå, ettersom jeg ikke aner åssen du skriver de ikon-tingene i forum. Går det ikke an? Eks: Xy yTTX XTTy yX Hvor X er 2stack i høyda jord, og T er tre, og y er lys. Jaffal noe sånt jeg fiksa. Hva er trikset? Edit: durr, diagrammet mitt funker ikke, men anyways, 2høyde med jord og lys ved hvert tre Endret 7. november 2010 av schlinkey Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det kan være fordi de 2-3 som har sprunget ut har blokkert de(t) siste med bladene. For at et tre skal vokse må det være minst 4 plasser over Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Noen som har en server med bare nordmenn? Vill bygge og sloss mot zobier! Hardwork.no er per i dag Norges største server. Endret 8. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det kan være fordi de 2-3 som har sprunget ut har blokkert de(t) siste med bladene. For at et tre skal vokse må det være minst 4 plasser over Har hugga vekk bladene også, og venta flere dager (par uker ingame?). Men skal teste å lage enda mer hulrom over skuddene. Det skal altså funke å lage trær typ 2x2 eller 3x3? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her har vi en film fra epicwH1TE der han tar seg en tur rundt på Hardwork.nos buildserveren http://www.youtube.com/watch?v=27Sk0ADqjt0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Føler meg rimelig ferdig og fornøyd med trehuset mitt, nå gjenstår bare litt smådetaljer mens jeg prøver å finne ut hva som blir neste prosjekt. Noen forslag? Bra jobbet , ser ut som et moderne funkishus inni selve treet Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg har lagd en mod. Ville egentlig gjøre det lettere å lagre kull, på samme måte man kan lagre jern i blokker. Utvidet den til å gjøre det mulig å lage diamanter og. Noen som har noe å si om hvor fornuftig diamantoppskriften er? "Creates diamonds out of carbon, graphite, iron and tnt. 6 iron, 1 graphite, 1 carbon and 1 tnt -> 1 diamond. That is a total of 54 coal, 6 iron and 1 tnt for 1 diamond." Her finnes modden. Edit: Forandret oppskriften litt; "Creates diamonds out of carbon, iron and tnt. 3 iron, 5 carbon and 1 tnt -> 1 diamond. That is a total of 45 coal, 3 iron, 4 sand and 5 gunpowder for 1 diamond." Endret 8. november 2010 av Blodappelsin 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her har vi en film fra epicwH1TE der han tar seg en tur rundt på Hardwork.nos buildserveren http://www.youtube.com/watch?v=27Sk0ADqjt0&feature=player_embedded Hvilken sang er det? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har lagd en mod. Ville egentlig gjøre det lettere å lagre kull, på samme måte man kan lagre jern i blokker. Utvidet den til å gjøre det mulig å lage diamanter og. Noen som har noe å si om hvor fornuftig diamantoppskriften er? "Creates diamonds out of carbon, graphite, iron and tnt. 6 iron, 1 graphite, 1 carbon and 1 tnt -> 1 diamond. That is a total of 54 coal, 6 iron and 1 tnt for 1 diamond." Her finnes modden. You sir winz the internetz Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvilken sang er det? "Now We Are Free" fra soundtracket til filmen gladiator. 1 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Om noen skulle være interesserte, så har jeg oppdatert modden min til å ha en måte å lagre redstone på også. Det gjøres på samme måte som med kull. Et par nye teksturer er med også, og oppskriften til diamanten er forandret. Finnes fortsatt på samme link. Endret 8. november 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg har lagd en mod. Ville egentlig gjøre det lettere å lagre kull, på samme måte man kan lagre jern i blokker. Utvidet den til å gjøre det mulig å lage diamanter og. Noen som har noe å si om hvor fornuftig diamantoppskriften er? "Creates diamonds out of carbon, graphite, iron and tnt. 6 iron, 1 graphite, 1 carbon and 1 tnt -> 1 diamond. That is a total of 54 coal, 6 iron and 1 tnt for 1 diamond." Her finnes modden. Edit: Forandret oppskriften litt; "Creates diamonds out of carbon, iron and tnt. 3 iron, 5 carbon and 1 tnt -> 1 diamond. That is a total of 45 coal, 3 iron, 4 sand and 5 gunpowder for 1 diamond." Ikke en dum ide, litt synd det er ganske mye forandring som må gjøres for at det skal være mulig, (kx.class, dw.class, di.class, ly.class og ew.class) men kjapp gjort med Modloader som du har linket til. Videre utvikling ville å kunne lagre flere materiale som på samme måten berre å utvide (flint, gunpowder) Døme: Barrel Of Gunpowder Endret 8. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå