Lange Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hakker litt nå ja etter nyeste update. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hakker litt nå ja etter nyeste update. Jeg har hatt det slik siden jeg installerte det for noen mnd siden. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er fordi det er skrevet i java og er dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Andre årsaker er at verden blir generert når du utforsker områder, andre programmer bruker plutserlig mye ressurser av pcen og lignende. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser ut til at Notch har rullet inn den gamle koden for spawning av mobs under bakken... På onsdag ble jeg buttfuck'd av zombier hele tiden nær bedrock... selm om jeg hadde 10 fakler rundt meg... i dag spawner det ingen.. 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser ut til at Notch har rullet inn den gamle koden for spawning av mobs under bakken... På onsdag ble jeg buttfuck'd av zombier hele tiden nær bedrock... selm om jeg hadde 10 fakler rundt meg... i dag spawner det ingen.. Skjedde det samme med meg meg. Og takk for att det er endret Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Noen som vet om man ved hjelp av redstone kan få en spak til å fungere på 2 stk dører? Fant et fint svar på dette på MC.net http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=68933#p1082356 Endret 6. november 2010 av Hansien Lenke til kommentar
knutmora Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Som du ser er den lagd av Awesomeav. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du kan ikke prøve å ta screenshot når det er litt mørkere? det er så lett å se ting 2 Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 En Minecraft laget av meg og en kamerat! Kos dere! http://www.youtube.com/watch?v=v7N2rzTab4M 3 Lenke til kommentar
Pedarsen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 nice, likte den der ! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ser ut til at Notch har rullet inn den gamle koden for spawning av mobs under bakken... På onsdag ble jeg buttfuck'd av zombier hele tiden nær bedrock... selm om jeg hadde 10 fakler rundt meg... i dag spawner det ingen.. Fint at det ikke spawner monstre under bakken når det er lyst, men dumt at det nesten ikke spawner noen dyr ute mere. Var litt gøyere når du så minst fire dyr hvor enn du var. Nå er jeg heldig om jeg ser en ku nå og da. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 http://cresty.tumblr.com/post/1492524662/best-one-so-far-i-fixed-some-glitches-in 1 Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 En Minecraft laget av meg og en kamerat! Kos dere! Wow, imponerende! Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen som har en server med bare nordmenn? Vill bygge og sloss mot zobier! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Mobs kan ikke spawne og man kan ikke ta damage på multiplayer så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen som har en server med bare nordmenn? Vill bygge og sloss mot zobier! Som Pokey sa, det kan du ikke enda. Kan se ut som det er prio for utvikleren fremover dog =) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Mobs kan ikke spawne og man kan ikke ta damage på multiplayer så vidt jeg vet. Det er sant. Jeg og en kamerat spilte multiplayer i går. Så ble det et forferdelig bråk da en gris bestemte seg for å bade i lava.... Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 noen andre som har opplevd at spillet slutter å svare? spillet klikka 3 ganger idag. den første gangen mistet jeg alt jeg hadde på meg : ( er dette en kjent bug som notch vil fikse? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har minecraft fått zombier på multiplayer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå