NoNamesLeft Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Satser på at jeg kjøper spillet på mandag pga. at min "lånte" version er nå utdatert... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Kræsja serveren? Endret 13. august 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Æsj. Jeg som var så godt i gang med huset mitt. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 lol, er ikke rart at jeg hadde problemer med tilkoblinga, upload og download på utorrent var maksa ut hele tia håper alt ble lagra.. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 er fortsatt borte. datan min hjemme som klikka, fikk madammen til å restarte. så den er oppe igjen nå Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 tror den kjæsja igjen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 måtte legge ned serveren til det slutter å lyne her. det er faan meg strobelight ute. det lyner faan meg mere en jeg har sett noen gang i livet. åpner den når det slutter å lyne, legger ut melding her da. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Kræsja igjen ja. Når du kommer hjem, gidder du sjekke om kartet som blir loada er det ferskeste. Mangla en god del av det jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 sorry folk, men vil ikke risikere data til 20k Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 hvor er det du bor? regner ikke her engang gjør ikke noe, setter på en film istede. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 sorry folk, men vil ikke risikere data til 20k Skjønner jeg godt om det er fare på ferde aka torevær. Strømforsyninga mi gikk ad dundas for et par år siden, så det er best å være på den trygge sia. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 sorry folk, men vil ikke risikere data til 20k Skjønner jeg godt om det er fare på ferde aka torevær. Strømforsyninga mi gikk ad dundas for et par år siden, så det er best å være på den trygge sia. psu er jo billig i forhold til cpu og gpu fort 10k for bare de to. og bsare så det er nevnt så er jeg lei meg for å ha nede serveren, satser på at det ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Veit. Var sånn sett relativt heldig når uhellet først var ute. Nå var det snakk om en rimelig gammal PC (også på det tidspunktet), så det hadde ikke vært krise for min del om hele dritten hadde kapitulert. Værre når den koster 20k som din. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Begnyte å spille i går og jeg er sykt hekta! Var inni en gruve rundt klokka to i går natt, da klokka runde tre var jeg endeleig kommet ut, utgangen fant jeg aldri, så det endte med at jeg gravde meg ut. Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Minecraft har plutselig begynt å henge i oppstart. Etter innlogging, hvor det står "Updating Minecraft", så får jeg status "Done loading", men ingenting skjer. Skjer både ved nedlastet versjon, og i browser. Noen tips på hva dette kan skyldes og hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg skulle egentlig spille i 30 min i går kveld, men endte med å bruke 4 timer på å finne 2 hemmelige rom og fikk meg hele 15 gunpowder og 2 golden apple Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg skulle egentlig spille i 30 min i går kveld, men endte med å bruke 4 timer på å finne 2 hemmelige rom og fikk meg hele 15 gunpowder og 2 golden apple Gjorde det samme. Spilte online, fant en hule som ledet til en ny hule, som ledet til en ny osv. Fint hulesystem da, masse vann og lave. Me likey. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Er 81.182.226.38 oppe nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå