Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nei, men det er et visst avstandsforhold fra vanlig verden/nether. Jeg bare går dit jeg vil ha portal til i den vanlige verdenen og lager en der, og sjekker hvor i Nether den er. Som regel ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) anbefaler alle å prøve ut denne moden: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=55700 Endret 5. november 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skygge eller noe sånt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ambient Occlusion, faktisk. Det er noe som får det til å se mer naturlig ut. Skal vurdere det, men det kommer jo stadig nye updates.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hva er vitsen med snø? man får jo ikke de snøballene man skal få og det går jo ikke ann å lage isblokker av vann, bare de som er der frafør. håper notch fikkser det og gjør sånn at det kan snø i noen "dager" på et sted hvor det er gress. (legge til årstider) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Snø er der for stemningens skyld. Flytter inn i en snøbiome i desember. 1 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) unskyld for å spørre igjenn men jeg vill ha tutorialet på norsk (jeg er ikke god i engelsk... og forstår for det meste ingenting) :whist0le: PS: det gjelder det å sette opp en alpha server Endret 5. november 2010 av adrix97 Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 1: Åpne opp minecraft.net, naviger deg frem til serverfilen, og last denne ned. 2: Legg serverfilen en passe plass på hardisken din" 3: Start serverfilen 4: Det er nå opprettet en configfil i samme mappe. Endre noe her dersom du vil. 5: Dersom du skal være på nett, forward port 25565 i routeren til din lokale maskin. 6: Have fun! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Kva i all verden er dei blokkene eg har ringa rundt? Edit: Trur at dei to blokkene i midten-ish er lauv. Men uten grønfarge, sidan den er i foliage.png og skiftar etter biomes. Er blokka øverst til venstre kanskje gras då? Endret 5. november 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Weir Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kva i all verden er dei blokkene eg har ringa rundt? Edit: Trur at dei to blokkene i midten-ish er lauv. Men uten grønfarge, sidan den er i foliage.png og skiftar etter biomes. Er blokka øverst til venstre kanskje gras då? Trur det er gress og løv. Det er forskjellig farge i de forskjellige biomene Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Bare å se på hva som ikke er det: Gress og løv. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hva må jeg gjøre for å få oppdatert til andre textures? Har prøvd guidene på nett, men det funker ikke. Det er jo bare å kopiere over med winrar virker det som, men jeg får bare feilmeldinger. edit: Nevermind, fikk det til nå. Helsikkes dårlige guider. Endret 5. november 2010 av Brian Lenke til kommentar
Pedarsen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mitt hus med en fin velkomst! Ikke brukt alt for lang tid på det men har gjort litt her og der, planta skog, lagd basseng, svær hall nede i jorda osv. Her kan du også se det andre jeg holder på med. Lenke til kommentar
Pedarsen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er all veden legit? Hva tenker du på? Har samlet alt selv og sånt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er all veden legit? Skulle den ikke være det da? Er ikke så mye som skal samlest. Husk at det er plank. så det er 4 ganger så mye som bare ved! Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har problemer med at minecraft hakker. Kjører det på min acer ferrari one pc. Hva kan være årsaken? Vet man det er krevende for prosessoren, men den jeg har skal da være god nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå