henbruas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Min står på Fancy, og løvet mitt detter heller ikke ned. Nei, er nok en feil som ble med i BOO updaten Det var forklaringen på hvorfor han ikke kunne se gjennom løvet lenger, ikke hvorfor det ikke dør når treet er hogget ned. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Henrik B@ ah. det forklarer problemet. takker ; ) edit: svar for forje side. Endret 4. november 2010 av D02 Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Må man betale hver måned eller er det bare en gang payment? Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Takker for svar :-) Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det verdt og kjøpe spillet ? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ja. Kort og greit Og ja, det er verdt det Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det verdt og kjøpe spillet ? Ja! 80 kroner er jo ingenting for et så genialt spill som du kommer til å bruke mange timer på. I tillegg er det jo bare i alpha enda, så bedre kommer det til å bli! Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fant en skinkebit ute i verdenen i dag...på multiplayer servern min?! En gris som har bugga ut eller no? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fant en skinkebit ute i verdenen i dag...på multiplayer servern min?! En gris som har bugga ut eller no? Vist grisen dør av vann, ild eller lava så kan du få bacon av den Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er det verdt og kjøpe spillet ? Ja! 80 kroner er jo ingenting for et så genialt spill som du kommer til å bruke mange timer på. I tillegg er det jo bare i alpha enda, så bedre kommer det til å bli! og det jo ikke lenge til det blir beta og da stiger prisen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Tilfeldig video jeg fant på minecraftforumet fra en gammel kjent historie Warning.... You may get a heart attack Endret 5. november 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) . Endret 5. november 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) hvor skremt hadde folk blitt om det der faktisk hendte i spillet? xD Endret 5. november 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Folk blir jo skremt, bare ikkje av slike ting. God damn creepers. Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 lo meg ihel etter jeg hadde blit skremt :!: PS: kan noen si meg ( om de vet) hvordan man lager en multiplayer alpha server? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 google knows everything Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 gå til minecraft.net, og last ned server alpha programmet. samme plassen hvor du lagrer programmet, blir det lagret en server properties/elns, gå der og legg inn serverens ip og port så starter du bare serverprogrammet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå