3rl3nd Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Minecraft RL - Beta gleder meg til det kommer til resten av oss Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som veit om noen texture pack som ser nice ut og har de nye blocks fra halloween patchen? refererer til denne : http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=25676 Likte den, men mangler bl.a mur og de nye blokkene Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=73212 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tips til en senere anledning er å skrive ipconfig i cmd =) I linux, har eg sagt. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=73212 Du er et geni, eller er det jeg som er en tafatt leter Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tips til en senere anledning er å skrive ipconfig i cmd =) I linux, har eg sagt. ifconfig Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jeg og en kamerat skulle bygge huset hans (det ekte) i minecraft. jeg syntes det var en god ide å lyse opp med lava, da jeg hadde noe av det i inventory, og de lyser kraftigere. men, taket var laget av tre. gjett hva som hendte akkurat når vi var ferdige med det.. måtte bare le jeg :!: 2 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jeg og en kamerat skulle bygge huset hans (det ekte) i minecraft. jeg syntes det var en god ide å lyse opp med lava, da jeg hadde noe av det i inventory, og de lyser kraftigere. men, taket var laget av tre. gjett hva som hendte akkurat når vi var ferdige med det.. måtte bare le jeg :!: den svir... bokstavelig talt Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Prosjektet til meg og en kamerat, noen som kjenner det igjen enda? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 http://www.webhallen.com/minecraft/ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mini-Minas Tirith? Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mini-Minas Tirith? Jepp, skal etter planen bygge 2-3 nivåer til, du kan se omrisset til nivå 2 ligger ute. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Oioi, nice. Eg og to kompisar vurdere å prøva å bygga Hogwarts. Muligens det er litt ambisiøst, dog. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Oioi, nice. Eg og to kompisar vurdere å prøva å bygga Hogwarts. Muligens det er litt ambisiøst, dog. lol, good luck Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bare mine trær som har sluttet å forsvinne? (Løvet, altså). Ødelegger jo trefarmene mine. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Mini-Minas Tirith? Jepp, skal etter planen bygge 2-3 nivåer til, du kan se omrisset til nivå 2 ligger ute. Plant et tre, og fjern alle bladene Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Løv er evigvarende her og. Jeg hogger ned alt treverket, og brenner løvet ned. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bare mine trær som har sluttet å forsvinne? (Løvet, altså). Ødelegger jo trefarmene mine. nei. samme her. jeg har også problem med at det er umulig å se gjenom løvet. der det skal være mulig å se gjenom er det svart :/ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bare mine trær som har sluttet å forsvinne? (Løvet, altså). Ødelegger jo trefarmene mine. nei. samme her. jeg har også problem med at det er umulig å se gjenom løvet. der det skal være mulig å se gjenom er det svart :/ Du har endret "Graphics:" fra Fancy til Fast. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Bare mine trær som har sluttet å forsvinne? (Løvet, altså). Ødelegger jo trefarmene mine. nei. samme her. jeg har også problem med at det er umulig å se gjenom løvet. der det skal være mulig å se gjenom er det svart :/ Du har endret "Graphics:" fra Fancy til Fast. Min står på Fancy, og løvet mitt detter heller ikke ned. Nei, er nok en feil som ble med i BOO updaten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå