SAved Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Finnes det en liste for minecraft server owners som inneholder viktige eller nyttige Server plugins? Jeg bruker atm kun griefalert som varsler meg når noen legger ut farlige blocks + admin stick som fjerner selv bedrock. Men kunne tenke meg andre plugins. Må bare vite om de og de forskjellige funksjonene de tilbyr Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Finnes det en liste for minecraft server owners som inneholder viktige eller nyttige Server plugins? Jeg bruker atm kun griefalert som varsler meg når noen legger ut farlige blocks + admin stick som fjerner selv bedrock. Men kunne tenke meg andre plugins. Må bare vite om de og de forskjellige funksjonene de tilbyr Vet ikke om det finnes en listen, men noen plugins er svært enkle og lage selv. Der du kan lage at playerlist kjem på innlogging osv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 har blitt nesten uspillbart etter updaten for meg. uannset hvor lyst det er i husa mine eller nede i tunnelene så spawner mobsa. Ble akkurat nesten drept i huset av en creeper mens jeg drev å organiserte inventoryen. Kan sette vanskelighetsgraden på "Peacful". Da er det ingen mobs. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bruker å sette på peaceful i starten, så når jeg er fornøyd med borgen / huset så slår jeg på mobs. 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dæven, det visste jeg ikke om. Skal testes! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sette på peaceful er å jukse syntes jeg. Er jo akkurat som god mode. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er overhodet ikke som god mode. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 God mode = udødelig Peaceful = udødelig? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ingen mobs =/= udødelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du kan fortsatt dø av lava/fall/vann/klemskader. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 dritten er ikke åpen, og når jeg fjerner skrivebeskyttelsen som er på, og trykker ok, blir skrivebeskyttelsen slått på igjen.. any ideas? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 dritten er ikke åpen, og når jeg fjerner skrivebeskyttelsen som er på, og trykker ok, blir skrivebeskyttelsen slått på igjen.. any ideas? Enkleste løsning. Restart maskinen, da vil prosessen være avslått når du starte maskinen på nytt. Ellers. ctrl alt del Å finn prosessen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Må få denna tråden i mine innlegg! Elskar minecraft, og spele på ein privat server med to kompisar. Men er det nokon som veitt korleis ein får til server på linux? Prøvde å få det til ein dag, men ga etter kvart opp sidan det gjekk ikkje an å kobla seg til. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 sikkert fordi du ikke hadde åpnet port på routeren Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Herlig spill. Greide å slette mappet mitt (NOOOOOO!), så måtte nylig starte på nytt. Havnet i et utrolig miljø med bratte klipper, skog og generelt sett vakker natur. Hvordan kan et så stygt spill bli så vakkert? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 sikkert fordi du ikke hadde åpnet port på routeren Trudde eg gjorde det, men eg klarte ikkje heilt å finna den lokale ip-en til maskinen. Brukte fing til å oppdaga dataene på nettverket og brukte den eine som ikkje var min og åpna porten via hovud-pc-en min. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tips til en senere anledning er å skrive ipconfig i cmd =) Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ønsker meg en finfin server å spille på. Har tidligere spilt på en server som av tekniske årsaker tydligvis ikke er oppe på en stund. Vil joine en server med whitelist, hvor ingen ødelegger eller griefer Mitt Minecraft-navn er "thormario". Tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Minecraft RL - Beta 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå