SHHHKSHHHK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Selv dyr må vel få lov til å bade. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Pass deg, kanskje det er ein creeper i fåreklær Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Digger fiskestanga! Har en svær demning hvor jeg stod på den ene siden og så stod det en creeper på den andre, så da greip jeg tak i'n med kroken og dro han ned i demningen Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 noen som har link til guide på hvordan man lager en dør med kombinasjonslås? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fun with Bridge Blocks in Minecraft http://www.youtube.com/watch?v=gw7PNhk8v3U Bridge block [MOD] 6 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er rett og slett HERLIG å spille i en ny world med biomes… 1 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) noen som har link til guide på hvordan man lager en dør med kombinasjonslås? For at døren skal være åpen må de 3 spakene med inverter bak være aktive, og ingen av de andre. Begge signalene inverteres for at døren skal åpnes og ikke lukkes ved riktig kombinasjon. Øverst er en and-gate som sørger for at døren åpnes når begge sider av kombinasjonen stemmer. Med disse 6 bitene får du 64 mulige kombinasjoner. Du kan i teorien ha så mange brytere du vil, og på den måten øke sikkerheten. Da må du passe på å forsterke\repetere signalet hver 15. redstonedusttrådsak. Selve layouten for rommet (rommene) må du finne ut av selv. Her har jeg bare lagt ut kretsen for å vise hvordan du kan gjøre det. Endret 31. oktober 2010 av fredes 2 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 noen som har link til guide på hvordan man lager en dør med kombinasjonslås? For at døren skal være åpen må de 3 spakene med inverter bak være aktive, og ingen av de andre. Begge signalene inverteres for at døren skal åpnes og ikke lukkes ved riktig kombinasjon. Øverst er en and-gate som sørger for at døren åpnes når begge sider av kombinasjonen stemmer. Med disse 6 bitene får du 64 mulige kombinasjoner. Du kan i teorien ha så mange brytere du vil, og på den måten øke sikkerheten. Da må du passe på å forsterke\repetere signalet hver 15. redstonedusttrådsak. Selve layouten for rommet (rommene) må du finne ut av selv. Her har jeg bare lagt ut kretsen for å vise hvordan du kan gjøre det. takker og den kan jo enkelt å genialt utivdes Lenke til kommentar
koots Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det noe spesielt man må gjøre for å få lava eller vann til å spre seg? Prøver å lage et lavatårn, plukket opp litt lava i noen bøtter men når jeg plasserer det på blokken som liksom skal være "kilden" så er lavaen der litt før den forsvinner. Den sprer seg ikke og renner nedover som jeg vil ha den til å gjøre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har merket at jern har blitt utrolig vanlig etter patchen? 6 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei, jeg finner like mye som før, om ikke mindre. Angående jern. Når dere miner, miner dere tuneller selv rett frem, eller utforskere dere naturlige huler? Selv har graver jeg stort sett rett frem, så jeg slipper å rote meg bort/dø i huler, men jeg merker at jeg finner lite jern, og generelt andre ting. Når jeg først finner noe så er det mest sansynelig redstone, eller kull. En annen ting jeg lurer på angående servere. Liker dere at mobs er slått på eller av? Folk klager på at jeg har skrudd de ikek er skudd av på serveren min. De begrunner det med at de ikke kan drepe de og at de dermed bare ødelegger. Dessuten kan jeg jo bare legge de de dropper i kits så jeg allikevell kan lage TNT. Selv mener jeg at det er en del av spillet at creepers strenger det du har laget, og at du faktisk må jobbe litt for å få tak i TNT osv. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som har merket at jern har blitt utrolig vanlig etter patchen? Skulle bare mangle! Enklere å finne gull en jern jo! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg miner mest i huler... Vet at for å finne diamanter og gull så er det å grave ganger tingen. Snart nådd 10k som er målet... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Her er en statue som jeg bygger på... Noen som kan se hva det er? 1 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 En mark? Du kunne jo venta på dagslys før du tok bildet... 1 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Az4KihqqRGk Denne grei å følge? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 WTF. Nå har plutselig main saven min blitt ødelagt. Spilte jo for 1 time siden. Var på 8mb, nå på 0.16. Help? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Min save gikk fra 17 til 0 i går, men fungerte fint likevel. Nå er den rundt 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå