Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved kveldens runde på min server viser det seg at serverprogrammet sluttet å svare i ca 30 min før jeg oppdaget det(rart hvordan tiden flyr i dette spillet).

Dette førte til at begge broprosjekten gikk litt til hedens.

broen fra spawn til fastlandet var så å si helt borte og den store lava/vannbroen var bare 1/10 ferdig.

Jeg og et par tre til ble enige om å se på noen nye kart og har funnet et som ser ganske så flott ut.

Saken ender fort opp med at de fleste på min server er herifra og har hver sine prosjekter i gang(eller fullført) og jeg synes at alle som har investert sin tid der skal ha rett til å si noe(hyggelige folk som dere er).

Kartet vi har brukt finnes fortsatt og det er fullt mulig å gå tilbake til det, men hvis flertallet synes det er på tide å prøve ut noen nye prosjekter så kjører vi på med det nye kartet.

Skulle lagt opp en vote, men har ikke peiling på hvordan så vi får komme til enighet på en annen måte.

Lenke til kommentar

Jeg spilte Minecraft tidligere i dag, og så plutselig gikk strømmen i huset. Da jeg startet opp PC-en og spillet igjen så var savefilen min slettet :( Er det noe jeg kan gjøre for å få den tilbake? Jeg tror vel egentlig ikke det, men jeg taper jo ikke noe på å spør.

Endret av Kake24
Lenke til kommentar

Ved kveldens runde på min server viser det seg at serverprogrammet sluttet å svare i ca 30 min før jeg oppdaget det(rart hvordan tiden flyr i dette spillet).

Dette førte til at begge broprosjekten gikk litt til hedens.

broen fra spawn til fastlandet var så å si helt borte og den store lava/vannbroen var bare 1/10 ferdig.

Jeg og et par tre til ble enige om å se på noen nye kart og har funnet et som ser ganske så flott ut.

Saken ender fort opp med at de fleste på min server er herifra og har hver sine prosjekter i gang(eller fullført) og jeg synes at alle som har investert sin tid der skal ha rett til å si noe(hyggelige folk som dere er).

Kartet vi har brukt finnes fortsatt og det er fullt mulig å gå tilbake til det, men hvis flertallet synes det er på tide å prøve ut noen nye prosjekter så kjører vi på med det nye kartet.

Skulle lagt opp en vote, men har ikke peiling på hvordan så vi får komme til enighet på en annen måte.

Blitt litt glad i borgen min men... Nytt map går bra. Bare det er et noe mer vettu spawn sted så og ikke midt i vannet eller i kanten på en klippe :p

Må bare forvente at alle bygger seg vert sitt store hus/borg før det blir noen fellesaktivitet. men hadde vi fått opp teamspek så hadde samarbeid blitt langt bedre. har mye erfaring med bruk av teamspek 3 client på minecraft og det kjør hele opplevelsen mye bedre da man slipper å type alt man skal si

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å plante trær nå? Har sett folk som har gjort det på filmer, men mine vil ikke vokse... :(

Tar litt tid. 1-2 dager (ingame)

Okei. Er det noen ting som sier at et plantet lite tre som står på en 3x3 stor flytende øy ikke skal vokse? :p Har nemlig ventet veldig mange døgn, og den har ikke vokst i det hele tatt...

Lenke til kommentar

jeg se rhelst at vi holder oss rundt 7-8 kunne virke som om det ble litt lagg for enkelte med 9 og det er jo litt trist:/

vet ikke om det er maskinen min eller netlinja mi som kneler.

Og for de som bruker å være på min og spille, les post 263 og kom med din mening.

Endret av thiscouldbeanyone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...