Brian Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Håper det kommer en update som gjør at du kan gå med fakkelen i hånda. Er så irriterende å være utenfor basen og plutselig blir det mørkt. Ser jo ikke en drit for å finne veien tilbake, ender med at jeg må stå der jeg er å vente på dagslys igjen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Notch har sagt at det ikke kan gjøres i spillmotoren. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare jeg som mister alt uten mulighet til å plukke det opp igjen når man dør av fall damage? Det skal være fiksa igjen nå. Nei, døde nettopp og mistet en diamond pickaxe og diamondsverd. Etter det hentet jeg min siste pickaxe og presterte å falle ned i the void ... Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei, døde nettopp og mistet en diamond pickaxe og diamondsverd. Etter det hentet jeg min siste pickaxe og presterte å falle ned i the void ... Og du har selvsagt oppdatert klienten etter at han slapp siste update? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det bare jeg som ikke kan bytte skin på minecraft.net for tiden? Etter upload, er figur boksen blank og ingame skin er ikke oppdatert. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 min gikk tilbake til den jeg hadde før, emn det gikk greit å bytte til ny. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Nei, døde nettopp og mistet en diamond pickaxe og diamondsverd. Etter det hentet jeg min siste pickaxe og presterte å falle ned i the void ... Og du har selvsagt oppdatert klienten etter at han slapp siste update? Ja. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte jeg skulle brenne ned ETT tre i treefarmen min jeg 128 trær, gone to waste 4 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 sjekket ut hell litt nå, når jeg skulle tilbake (igjennom samme portal som jeg kom til hell med) kom jeg ikke ut av portalen i rommet jeg bygde til den, men i en annen portal, oppe på et av drivhusene mine.. dette er vel en bug? håper den blir fikset snarest.. var heller ikke lett å gå rundt i hell, med alle det greiene som skjøt ildkuler hele tiden.. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte jeg skulle brenne ned ETT tre i treefarmen min jeg 128 trær, gone to waste Hvorfor i alle dager prøvde du på det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Wtf har skjedd her? Er nesten ingen forbinding mellom landmassene, sjølv om eg nettopp gjekk der. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte jeg skulle brenne ned ETT tre i treefarmen min jeg 128 trær, gone to waste Gjorde nettopp det samme bare ute, er ikke annet en trestammer som brenner så langt jeg kan se :!: Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 sikkert bare cartograph som sliter litt... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Holy Fuck. The Nether er scary. Noen av de lydene der nede høres ut som tortur av tilbakestående katter. Forferdelig å høre på. O_O 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Holy Fuck. The Nether er scary. Noen av de lydene der nede høres ut som tortur av tilbakestående katter. Forferdelig å høre på. O_O Som ein fyr på livestream sa når notch og C418 var i chattten: "C418, how the hell did you get the sounds for the ghasts? Did you pull a child off the streets and molest it?" :!: 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte jeg skulle brenne ned ETT tre i treefarmen min jeg 128 trær, gone to waste Har ikke moren din lært deg at man ikke skal leke med ild? 2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hm, jeg har ikke sjekket ut lydene i helvete enda. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hm, jeg har ikke sjekket ut lydene i helvete enda. Don't. Med mindre du vil vere våken i heile natt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Et ghast fløy inn i lavastrømmen.. WTF IS THIS SHIT Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skvetter mer når jeg spiller minecraft enn når jeg spiller spill som F.E.A.R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå