Borbra Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 en ting som nå faktisk funker i SMP er iron doors OG redstone dust noen som kan komme med en guide på hvordan man lager dørlås med flere "levers"? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Hold inne F1 og trykk på F2 for å ta et skjermbilde. bildet havner i C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Roaming\.minecraft\screenshots Endret 31. oktober 2010 av lordbost 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Reiste inn i nether for første gang midt på natta igår... Jeg avsluttet spillet 15 sekunder senere. Måtte slå på lyset og se meg litt rundt i rommet før jeg kunne sove. 4 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Reiste inn i nether for første gang midt på natta igår... Jeg avsluttet spillet 15 sekunder senere. Måtte slå på lyset og se meg litt rundt i rommet før jeg kunne sove. Ja, spillet har akkurat blitt 20x skumlere Mistet også nettopp lite bruk diamant hakke, spade, sverd og øks sammen med veldig skadet diamant rustning og litt fakler fordi en zombie slo til meg Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Trodde fakler skulle brenne ut denne patchen jeg, hva skjedde? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Trodde fakler skulle brenne ut denne patchen jeg, hva skjedde? Notch sa på twitter at han jobber med saken. Edit: Endret 31. oktober 2010 av Romis Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 han rakk ikke å legge det inn i oppdateringen noe jeg synes er helt greit. for da kan jeg starte nyt spill og legge ut mange fakler Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Flere som sliter med lag? lastet ned nyeste nå, updatea det, og ALT lagger... til og med introscreen... kanskje 4-5fps... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Flere som sliter med lag? lastet ned nyeste nå, updatea det, og ALT lagger... til og med introscreen... kanskje 4-5fps... For dårlig PC... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 kjørte forrige versjon uten stress, med ca 70-80% CPU load.. (2år gammen intel 2GHz dualcore) har ikke noe mer CPU load nå en før... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Flere som sliter med lag? lastet ned nyeste nå, updatea det, og ALT lagger... til og med introscreen... kanskje 4-5fps... Samme her. Alt går helt fint, men plutselig dropper alt på hele pc-en ned til sånn 0.1 fps. Må save og exite verdenen så går alt fint igjen. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 prøv å last ned ny klient fra minecraft.net kan være at den er korrupt etter patchen Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare jeg som mister alt uten mulighet til å plukke det opp igjen når man dør av fall damage? 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Siste versjon av ATP er ute, sjekk vedlegget. Se denne tråden for mer informasjon. Se readme fila for installasjonsinstruksjoner. edit: fiksa kompass og klokke. Dersom du har en gammel versjon av ATP, må du slette bin mappen og laste den ned på nytt. Du trenger en fresh installasjon å legge pakken i. Changelog: v0.401 - Fixed compass and watch. v0.4 - Added Notch's halloween blocks ATP for minecraft v0.401 Halloween.zip Endret 31. oktober 2010 av Avien 1 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så min første skjelett ridder >< Trodde det var en vanlig edderkopp jeg så, men da jeg nærmet meg, så at det satt noen oppå den Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så min første skjelett ridder >< Trodde det var en vanlig edderkopp jeg så, men da jeg nærmet meg, så at det satt noen oppå den det er rartr å se en Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 funker minecarts online `? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 funker minecarts online `? Nei. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Bare jeg som mister alt uten mulighet til å plukke det opp igjen når man dør av fall damage? Det skal være fiksa igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå