Gaarulf Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Du fant en dungeon med en mobspawner i. Den blå klossen spawner en 2-3 mobs (en type) jevnlig. Regner med at du har det på peacefull siden du ikke har merka det . Om du har planer om å bruke rommet senere, evt sette på en annen modus vil jeg anbefale å ringe rundt spawneren med fakkler, slik at den blir ubrukelig. Evt kan du ødelegge den med diamanthakke.. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Dynamitt fungerer også bra Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kan man ikke bygge portaler i helvete? Jeg får bare ild på obsidianen min. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det spawner zombier, creepers osv. Creeper-spawnere eksisterer ikke. Noen som har prøvd å slette chunks for å få generert biomes på et gammelt map? Suksess? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 noen som har prøvd fiskestang? hva får man? Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Så det er det det er altså, stjal kista og gikk videre jeg da Har det på peaceful ja, synes det er mye artigere å bygge og mine når man ikke må se seg for hele tiden Lenke til kommentar
fredes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 noen som har prøvd fiskestang? hva får man? Man får en grå-blå fisk. Har ikke prøvd å spise den enda. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Tilbake etter min første tur til the nether... Må si at jeg hater lydene :S 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 hvordan sletter du chunks? kunne tenke meg å slette det jeg ikke bor på, på det mapet jeg bruker nå, så jeg kan beholde tingene mine og samtidig få biomes i området mitt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Har dødd to ganger på det nye mappet mitt nå, men begge gangene har alt jeg hadde på meg blitt borte.. Dette skjedde ikke i helvete-dimensjonen. Er det en form for bug? Lenke til kommentar
festuz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 alle vil til helvete på serveren min Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 "Fikset multiplayer buggs" meg i ræva! Ting som ennå ikke fungerer etter patchen: bøtter, mobs, liv, dyr (de tre henger vell sammen), carts og skygger. Har ingen ideer om hvilken bugs han har fikset. Måtte fortsatt restarte minecraft serveren min 3-4 ganger før man fikk connected etter patchen. Sorry for all klagingen, men er bare utrolig skuffet over den svensken... 200kb med java... "/ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Har dødd to ganger på det nye mappet mitt nå, men begge gangene har alt jeg hadde på meg blitt borte.. Dette skjedde ikke i helvete-dimensjonen. Er det en form for bug? samme her Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 må si denne updaten ga meg UTROLIG lite. spiller kun MP vel og merke. har faktisk ikke fått noe oppdatering på noe i MP som er fornuftig for min del. BAH Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ELSKER oppdateringen! Perfekt for meg som bare spiller singleplayer. Biomes… Og et screenshot av en ørken med oase i soloppgangen som dekor! Lekkert. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Herregud, enkelt og overleve i Hell World..... Dem treff jo ikke http://www.youtube.com/watch?v=jQB8KktW_4w&feature=youtube_gdata Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Oi oi oi. leste nettopp om den "tap av ting med inventory oppe" buggen. Fyrte opp minecraft, gravde litt i hula. Tror jeg er trygg, skal lage noe, men har glemt hvordan så jeg skjekker minecraft wiki. Hører zombie groans, men det er allerede for sent. Hadde inventory screen oppe og hadde glemt at det gjør at gamen ikke pauser. Mista rundt 27 stacks med ting. Diamanter, stål, sand og masse annet verdifult. Nå tror jeg faktisk jeg kommer til å jukse litt for å få tilbake de tingene. Noen som kan anbefale noe? Endret 31. oktober 2010 av Lange Lenke til kommentar
festuz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Serveren min kjører fint nå, med hey0 mod! <3 81.166.35.193:25565 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Gjorde et forsøk på å slette chunks for å få generert biomes nært basen: Før: Etter: Regner med at det er lett å se hva som er nytt. Overgangen ble rimelig stygg, men ellers ser det greit ut. Programmet jeg brukte heter MCEdit. Det har en funksjon som lar deg markere og slette chunks. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Fun () fact: Chunk 0.0 "exploiten" funker ikke lengre, så mobtårn er relativt useless per dags dato. Får inn noen items fra makulatoren, men i forhold til før updaten så er det ingenting... Litt trist å ha kasta bort en hel dag på det, men sånn går nu dagan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå