Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Du fant en dungeon med en mobspawner i. Den blå klossen spawner en 2-3 mobs (en type) jevnlig. Regner med at du har det på peacefull siden du ikke har merka det :). Om du har planer om å bruke rommet senere, evt sette på en annen modus vil jeg anbefale å ringe rundt spawneren med fakkler, slik at den blir ubrukelig. Evt kan du ødelegge den med diamanthakke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Fikset multiplayer buggs" meg i ræva! Ting som ennå ikke fungerer etter patchen: bøtter, mobs, liv, dyr (de tre henger vell sammen), carts og skygger. Har ingen ideer om hvilken bugs han har fikset. Måtte fortsatt restarte minecraft serveren min 3-4 ganger før man fikk connected etter patchen. Sorry for all klagingen, men er bare utrolig skuffet over den svensken... 200kb med java... "/

Lenke til kommentar

Oi oi oi. leste nettopp om den "tap av ting med inventory oppe" buggen. Fyrte opp minecraft, gravde litt i hula. Tror jeg er trygg, skal lage noe, men har glemt hvordan så jeg skjekker minecraft wiki. Hører zombie groans, men det er allerede for sent. Hadde inventory screen oppe og hadde glemt at det gjør at gamen ikke pauser. Mista rundt 27 stacks med ting. Diamanter, stål, sand og masse annet verdifult. Nå tror jeg faktisk jeg kommer til å jukse litt for å få tilbake de tingene.

Noen som kan anbefale noe?

Endret av Lange
Lenke til kommentar

Gjorde et forsøk på å slette chunks for å få generert biomes nært basen:

Før:

post-87551-1288490899,1704_thumb.png

Etter:

post-87551-1288490926,736_thumb.png

Regner med at det er lett å se hva som er nytt.

Overgangen ble rimelig stygg, men ellers ser det greit ut.

Programmet jeg brukte heter MCEdit. Det har en funksjon som lar deg markere og slette chunks.

Lenke til kommentar

Fun (:() fact: Chunk 0.0 "exploiten" funker ikke lengre, så mobtårn er relativt useless per dags dato. Får inn noen items fra makulatoren, men i forhold til før updaten så er det ingenting... Litt trist å ha kasta bort en hel dag på det, men sånn går nu dagan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...