Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 BTW: Dør ikke creepers av sollys? Blitt angrepet to ganger midt på lyseste dagen av creepers nå. Samme her. Så at zombien som sto og campet huset mitt brant opp, så jeg tenkte jeg kunne gå ut. SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS BOM OH SHIT. Begynte å springe i motsatt retning SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS BOM FUCK. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Man mister vel alle tingene uansett HVOR man dør? Du mister det for alltid, bruker å gå tilbake til hvor jeg døde og hente sakene mine men når jeg gikk tilbake til helvete så var alt borte. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Andre som havna i ei hule i hell\nether? Ingenting opp, ingenting bak portalen. Har ikke utforska nedover til høyre enda. Endret 30. oktober 2010 av fredes Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Obsidian farm nå! Streamer btw på http://www.livestream.com/hardkit Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Holy shit! zombiegriser meg gullsverd Lenke til kommentar
fredes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Andre som havna i ei hule i hell\nether? Ingenting opp, ingenting bak portalen. Har ikke utforska nedover til høyre enda. Og portalen ut havna et helt annet sted enn der jeg den opprinnelige portalen! Haha, fantastisk! Fant forresten ingen utgang, så jeg må vel grave meg opp til overflaten. Endret 30. oktober 2010 av fredes Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som hadde giddet å uploade en save kanskje? : ) Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 bare meg eller er det flere dyr som trasker rundt nå? 2 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 tools er fortstatt "bugget" i smp :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Tenkte jeg skulle bestille Minecraft idag (igår teknisk sett), men da jeg skulle overføre penger fra nettbanken til paypal sa nettbanken at kontonummeret til Paypal var ugyldig :s Bruker DnBNor Noen som har peil? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Skummelt å gå gjennom ein portal. Ghasts er grusomme 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Huff.... finner aldri iron, og presterte nettopp og miste allt pga ting ikke er der etter at du respawner :/ Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Notch sa vel på twitter at det med death-inventory er fikset, start på nytt og oppdater. Har fiender alltid kunne klatre i stiger? Jeg har aldri opplved det før. Det fine trehuset mitt ble blåst i filler av en creeper første natta :!: Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 De følger etter deg. Så hvis du står oppe i et trehus og det er en stige mellom deg og monsteret, så kan det hende den klatrer opp. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Flere som har problemer med å logge inn? 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jeg drev å loket etter diamanter langt nede (hvor finner man de? minepedia sliter så finner ikke info) da jeg plutselig fant dette "rommet" (bilde). Jeg er rimelig ny til MC så ikke le av meg om dette er old :!: Hva er det forno? I kista ligger det 6 slike tråder man får fra spiders, 2 bøtter og 2 red ore http://bildr.no/view/748868 Endret 30. oktober 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det er et dungeon, den boksen med flammer i er en mob spawner som spawner forskjellige mobs(Spider,zombie,skeleton) Endret 30. oktober 2010 av turbolax Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det spawner zombier, creepers osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå