svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Lava dreper fortare no... Der gjekk mi første diamanthakke til HELVETE Endret 30. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 2 sec og jeg skal laste den opp Diskusjon ville ikke laste opp fila mi.. Hmm... Det er en gullblokk i Nether som høres ut som glass når man knuser det, og man får et "gullstøv" når man miner det… Hmm... Det er en gullblokk i Nether som høres ut som glass når man knuser det, og man får et "gullstøv" når man miner det… er set skjeldent? Det er en ny ore. Vi vet ikke hva den brukes til enda, den er ikke sjelden og er å finne over alt i "taket" til "Nether" Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Wormhole Established! Hjelp, hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 @pmrosvik du må pakke den.man får ikke laste opp exe, jar osv filer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) FY FAEN I HELVETE SÅ JEG SKVATT NÅ NETTOPP! Eg går inn i portalen, og BAM. EN FUCKINGS GHAST ER RETT VED SIDEN AV MEG OG GJORDE SLIK AT PORTALEN SLUTTET Å FUNGERE! :cry: @pmrosvik du må pakke den.man får ikke laste opp exe, jar osv filer Jeg gjorde det. Endret 30. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 FY FAEN SÅ JÆVLIG CREEPY LYDENE I THE SLIP VAR DA! Fytte rakkern! Phew.. Vet ikke egentlig hva jeg skal ha der nede, men nyskjerrig er man jo. Fett som faen! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Det er en ny ore. Vi vet ikke hva den brukes til enda, den er ikke sjelden og er å finne over alt i "taket" til "Nether" Det ser ut som at zombie pigmen har sverd laget av dette. FY FAEN SÅ JÆVLIG CREEPY LYDENE I THE SLIP VAR DA! Fytte rakkern! Phew.. Vet ikke egentlig hva jeg skal ha der nede, men nyskjerrig er man jo. Fett som faen! Det har byttet navn til the Nether nå. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vent, hva? Er det nok å plassere minecraft.jar-fila i .minecraft/bin-mappen? Når jeg prøver å logge inn får jeg beskjed om at klienten ikke får kontakt med minecraft.net, og når jeg prøver å spille offline blir klienten stuck på "Done loading". Lenke til kommentar
fredes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Man trenger naturligvis alt bortsett fra save-mappa, options.txt og lastlogin. Skjønner ikke hvorfor folk tror at to filer på under 300KB dekker hele updaten. Endret 30. oktober 2010 av fredes Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Notch har lagt ut en liten bug fix Ghast laga noen skumle lyder :O Både eg og katten vart skremt 1 Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 HUff. Vet vette er virkelig ille, men noen som har lyst å laste opp save filen dems? : ) Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nei, jeg ble forvirret over størrelsen på filen, men det virket som om andre fikk det til å fungere ved å bruke den. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det slik at hvis man dør i helvete så mister man alle tingene man hadde på seg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Alright folkens, PC-en min har nådd en ny topp i å suge baller. Jeg lagger. I Minecraft. 1 Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Man mister vel alle tingene uansett HVOR man dør? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ghast droppet alt for lite phat loot da.. Litt skuffende at de droppa det samme som creepers. BTW: Dør ikke creepers av sollys? Blitt angrepet to ganger midt på lyseste dagen av creepers nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ghast fløy inn i lavafoss, laga noen forferdelige skrik og døydde, droppa gunpowder... Lenke til kommentar
fredes Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fikk lastet ned updaten fra serveren nå. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg tror gullstøvet brukes i klokker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå