Blodappelsin Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Det er jo ikke helt unormalt å vente med og fikse mindre alvorlige bugs til under beta/etter beta. Jeg gleder meg stort hvertfall. Litt usikker på om jeg skal starte en ny save eller ikke, frister veldig. Har et par byggverk som jeg helst vil fullføre. Tror kanskje jeg starter en ny, og bare beholder den gamle saven om jeg vil bygge litt mer. Edit: @ svelemoe, nettopp. Endret 30. oktober 2010 av Blodappelsin Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er i Alpha, er vel i det stadiet at man legger til de funksjonene som skal være med i det ferdige produktet, mens betafasen går med til bugtesting. Men så er det jo alltid mye artigere å legge til nye ting og funksjoner enn å drive kjedelig bugtesting Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 En time og 20 minutter nå! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Svært bilde ... PP! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Rage-quitta her om dagen, og "sletta" alle save'ene mine (tok back-up ) Laga en ny og har spilt litt på den, men har ikke bygd så mye. Men skaffa meg nok obsidian til å lage en portal. Skal først gå inn i "Helvete" eller hva nå enn notch kaller det.. Bare for å sjekke ut Ghasts Så lager jeg ny world. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Eg skal ta backup av saven min og fjerne chunks som eg ikke har har bruk for og la de ble rendret med biomeis Endret 30. oktober 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Takk for tipset! Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nå sitter jeg her med biomes… Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Nå sitter jeg her med biomes… PICS OR IT DIDNT HAPPEND! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Til helvete med filmen jeg var halvveis gjennom. MINECRAFT NÅ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mulig å laste opp på torrent eller.no? Minecraft.net er jo helt nede ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mulig å laste opp på torrent eller.no? Minecraft.net er jo helt nede ... Haha. :!: Serveren blei overbelasta. Men jeg fikk lasta det ner før det skjedde Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 kom inn på forsida, men ikke på dl. siden.(må ha serverfila) men det ble oppdatert da:D Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Heldige meg som kom tidlig… Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mulig å laste opp på torrent eller.no? Minecraft.net er jo helt nede ... Haha. :!: Serveren blei overbelasta. Men jeg fikk lasta det ner før det skjedde Gidder du laste opp her slik at vi andre kan få tak i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå