Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Wooops, der var visst klokka nesten to. :p

Har bygget meg et slott på toppen av et fjell/svevende platå. Ikke veldig vakkert akkurat, men er jo det første jeg har bygd.

PS: Dette spillet er avhengighetsskapende, ikke begynn og spill! (fritt sitert etter div. tobakksprodukter)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bygd mobmaskin eg òg. Den er berre 16x16 innvendig, og den har berre 6 etasjer hittil. Får fullt inventory på rundt 3 timar, lot det stå på då eg var på kino. Er usikker på når det blei fullt.

Nå må eg fokusere på å lage torches som ein gal, og byggje meir på tårnet etter haloween :p

Lenke til kommentar

kan ikke sove fordi at jeg er så spent på grunn av haloween oppdaterngen :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

kan ikke sove fordi at jeg er så spent på grunn av haloween oppdaterngen :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

*oppdateringen

• Liker 2
Lenke til kommentar

"Åh, ja, jeg har mange flere spillideer. For eksempel planlegger jeg å en dag vise verden hvordan et romhandelsspill bør se ut!"

- Notch

Endelig. Håper han driter ut alle de andre møkka selskapene der ute som ikke kan lage gode spill.

er ganske enig :!: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...