koots Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Wooops, der var visst klokka nesten to. Har bygget meg et slott på toppen av et fjell/svevende platå. Ikke veldig vakkert akkurat, men er jo det første jeg har bygd. PS: Dette spillet er avhengighetsskapende, ikke begynn og spill! (fritt sitert etter div. tobakksprodukter) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har bygd mobmaskin eg òg. Den er berre 16x16 innvendig, og den har berre 6 etasjer hittil. Får fullt inventory på rundt 3 timar, lot det stå på då eg var på kino. Er usikker på når det blei fullt. Nå må eg fokusere på å lage torches som ein gal, og byggje meir på tårnet etter haloween Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gawd, er så gira på å spille. Men er litt "kjedelig" å spille alene. Mye artigere online, gleder meg til survival greiene er fikset skikkelig der. Pluss minecart Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 For min del kan hele oppdateringa, med nye monstre, nye blokker og alt, gå like til helvette så lenge bare minecarts, redstone og furnace blir fiksa i multiplayer. 2 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Smelteovn... riktig skrevet... ikke noe verre å skrive det en redstone og minecarts vel? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hæ? Han sa "furnace?" fordi furnace er fiksa i SMP, ikkje fordi han er dårlig i engelsk… Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er ikke dårlig i engelsk, men jeg var faktisk ikke klar over at smelteovn heter furnace. Ikke akkurat det ordet jeg bruker oftest, hverken på norsk eller engelsk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fungerer ikke furnace helt fint, da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fungerer ikke furnace helt fint, da? Tror det, de ble fikset i den forrige fredagsoppdateringen. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Endelig ferdig med min treefarm! Huser hele 128 trær! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ikke bygg opp bakken, men bygg opp jorden en blokk. Da kan man gå mellom trærne og det ser bedre ut. Og er lettere å samle. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) gamer.no har intrevjuet mannen bak minecraft lenke: http://gamer.no/artikler/73142/intervju-minecraft-og-fremtiden/ Endret 30. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 kan ikke sove fordi at jeg er så spent på grunn av haloween oppdaterngen :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: kan ikke sove fordi at jeg er så spent på grunn av haloween oppdaterngen :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot: *oppdateringen 2 Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blir torches som ligger i kister også gjort om til lamper? Noen som vet? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mener å huske at alle torches som er in-game blir gjort om. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 "Åh, ja, jeg har mange flere spillideer. For eksempel planlegger jeg å en dag vise verden hvordan et romhandelsspill bør se ut!" - Notch Endelig. Håper han driter ut alle de andre møkka selskapene der ute som ikke kan lage gode spill. 2 Lenke til kommentar
adrix97 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 "Åh, ja, jeg har mange flere spillideer. For eksempel planlegger jeg å en dag vise verden hvordan et romhandelsspill bør se ut!" - Notch Endelig. Håper han driter ut alle de andre møkka selskapene der ute som ikke kan lage gode spill. er ganske enig :!: :!: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 "romhandelsspill"? hva er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå