D02 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) så denne videoen nå.http://notch.tumblr.com/post/1417193203/biomes-theyre-not-final-yet-but-this-is-about#disqus_thread vil det ikke snø der det er snø? :S, men gleder meg masse uanset til søndag. Endret 28. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 en vannheis er mye raskere ja, trappene er for å stoppe vann samt ha mere kontroll over å stoppe på diverse etasjer f.eks. As for biomes blir de helt sikkert ikke perfekt når de først kommer, men vil bli meget nice etterhvert =) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Noen som har forslag på hvorfor jeg ikke kan høre enkelte lyder i spillet? Jeg hører kun lyd når dyr og jeg selv går rundt, men jeg hører aldri et knyst fra verken kua, sauen, grisen eller noenting. Til og med monstrene er stille, noe som er en ulempe. Hører ikke lyden når TNT sprenges, eller rennende vann, kun lyden av skritt er alt som høres. Endret 28. oktober 2010 av Brian Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Åpne C:\Users\BRUKERNAVN\AppData\Roaming\.minecraft Slett mappen bin, mappen resources og filene options og lastlogin. Lag en sikkerhetskopi av hele mappen .minecraft i tilfelle noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen som har forslag på hvorfor jeg ikke kan høre enkelte lyder i spillet? Jeg hører kun lyd når dyr og jeg selv går rundt, men jeg hører aldri et knyst fra verken kua, sauen, grisen eller noenting. Til og med monstrene er stille, noe som er en ulempe. Hører ikke lyden når TNT sprenges, eller rennende vann, kun lyden av skritt er alt som høres. Har du premium account eller spiller du "offline"? Du må ha premium account for å få alle lydene. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Denne var festlig ^^ Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Da har jeg snart karret til meg 5k jern... Tatt meg evigheter. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Må si det er 1 ting jeg heller vil ha en halloween updaten: At spillet hadde blitt kodet om i C istedenfor Java... Tenk hvor mye mindre ressurskrevende dette spille hadde vert da! min 2GHz Intel dualcore (P7350) ligger på 90%+ load på minecraft med normal rendering distance, men bare på 60-70% i spill som TF2 og Fallout... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Må si det er 1 ting jeg heller vil ha en halloween updaten: At spillet hadde blitt kodet om i C istedenfor Java... Tenk hvor mye mindre ressurskrevende dette spille hadde vert da! min 2GHz Intel dualcore (P7350) ligger på 90%+ load på minecraft med normal rendering distance, men bare på 60-70% i spill som TF2 og Fallout... Hvordan klare du 90%? Bruke ca 3-10% her Endret 28. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Morsom kanon. Flott spill selv til alpha å være. Sandkasse man kan holde lenge på med. For meg så legger jeg dette foreløpig på hylla og sjekker innom senere. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bruker 50% uansett hvilken pc jeg er på jeg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har du premium account eller spiller du "offline"? Du må ha premium account for å få alle lydene. Aha, der ligger kansje problemet. Spiller bare offline nå for tiden ja. Skal hive meg rundt å kjøpe det nå tenkte jeg, for det er det absolutt verdt. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dere med masse i load, har dere "Limit Framerate" i options skrudd av i options? If so, sjekk om det hjelper å ha den på. Gjelder forøvrig dere som synes skjermkortet deres bråker altfor mye eller er for varmt når dere spiller også Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 MCAdmin er visst noe man burde holde seg unna Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 For mye arbeid på lage en slik vannheis. Jeg foretrekker vannstiger: http://www.youtube.com/user/MCNefai#p/u/7/Oo2ryFONrMM Den der fungerte jo ikke at all. Ble samme fart som å klatre i stige oppover, så da er jo hele poenget borte...? Lenke til kommentar
SAved Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 MCAdmin er visst noe man burde holde seg unna Roflamo, genialt nå har ikke jeg så veldig mye peiling men regner med at mcadmin er noe ala hey0 som serveren min kjører på? Powertripper indeed Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 MCAdmin er visst noe man burde holde seg unna Syns det funker ypperlig jeg da Uansett så kommer han seg ikke inn på min server med mindre han sitter i huset Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Minecraft Halloween Update hands-on http://www.youtube.com/watch?v=0Um6x9T-yRM&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=NQGlB7EcvHM Endret 29. oktober 2010 av lordbost 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 For mye arbeid på lage en slik vannheis. Jeg foretrekker vannstiger: http://www.youtube.com/user/MCNefai#p/u/7/Oo2ryFONrMM Den der fungerte jo ikke at all. Ble samme fart som å klatre i stige oppover, så da er jo hele poenget borte...? Du lagde den i riktig retning? Det fungerer fjell på serveren her btw. On a related note, måtte slightly endre på din vannheis Henrik B grunnet utviding av njord<->odin tunellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå