svelemoe Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) *video* I came. Søndag kan ikkje komme fort nok. Vurderer å indusere koma for å sleppe denne pinefulle ventetida. Endret 27. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Søndag kan ikkje komme fort nok. Vurderer å indusere koma for å sleppe denne pinefulle ventetida. Pfffda. Lag heller en tidsmaskin Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan lager jeg undervannstunneler? Får jo ikke vann i bøtta en gang. Skal jeg hamre inn en elv kommer den bare om jeg hakker nedover. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan lager jeg undervannstunneler? Får jo ikke vann i bøtta en gang. Skal jeg hamre inn en elv kommer den bare om jeg hakker nedover. Hvordan? Du bygger... en tunnel... under vann. Skjønner ikke hva du spør om. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 For å få vann i bøtta må du høyreklikke på en source block, altså en vannblokk som er "stillestående" og ikke "renner". Dette, og alt annet, finner du svar på om du faktisk leser litt, prøver deg fram og gidder å sette deg inn i spillet. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Står ikke noe om heis på crafting sida. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vannheis betyr bare at du bruker muligheten til å svømme oppover fosser til å komme deg opp steder. Er forresten veldig raskt å kjøre båt oppover vannet Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Står ikke noe om heis på crafting sida. Vil anbefale deg å søke på http://www.youtube.com om du lurer på noe. Er lagt ut filmer om nesten alt. Her kan du for eksempel finne ut hvordan du lager heis: http://www.youtube.com/results?search_query=minecraft+elevator&page=&utm_source=opensearch. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 det jeg mente med vannheis er dette http://www.youtube.com/watch?v=JJQCHpLSBsE min første how to video. håper den hjelper. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tja var en del graving i og ved vannet jeg ikke skjønte noe av. Hvor mye fortere går det med båt enn å gå langt i gruvene? Tror ikke dette er det beste når jeg graver under jorda. Da er gruvetogene bedre, men jeg vet ikke hvordan jeg skrur på strømmen og får dem til å gå rundt på skinnene. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er ingen strøm å skru på... Redstone som du iherdig kaller strøm er ikke strøm. Troll Eneste som man kan bruke redstone til på skinner er å forandre retningen på sporet. For å få disse "vognene" til å gå så plasserer man en ovn i vognen og laster denne med kull. Eventuelt kan man bruke Autocart, eller lage boostere. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=35905 Les her først ffs =) Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tja var en del graving i og ved vannet jeg ikke skjønte noe av. Hvor mye fortere går det med båt enn å gå langt i gruvene? Tror ikke dette er det beste når jeg graver under jorda. Da er gruvetogene bedre, men jeg vet ikke hvordan jeg skrur på strømmen og får dem til å gå rundt på skinnene. går fortere enn å gå, men tar lit tid å lage. det ser jo kult ut å ha en undervanns vei med "heis" + man trenger mye iron for å lage skinner. Endret 28. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke i min utgave. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 For mye arbeid på lage en slik vannheis. Jeg foretrekker vannstiger: http://www.youtube.com/user/MCNefai#p/u/7/Oo2ryFONrMM Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hehe, så ut til at den fungerte veldig bra nedover iallefall Men hva er gevinsten oppover? Klatrer man fortere? Husker ikke hvor fort man klatrer til vanlig nå da jeg har veldig lite stiger. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Huff nei, jeg liker ikke sånt. Så er dette bare alpha, men håper nå sannelig de kan lage skikkelig heis i spillet. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønte ikke helt hvor mye raskere den var oppover jeg heller. Gjør vannet at man klatrer fortere i stigen? Jeg bruker som regel minecarts opp og ned fra gruvene mine jeg, fungerer bra det og. Evt en water-elevator med båt, men orker sjelden å lage det. Apropos gruver, har akkurat startet en ny. Det er så sykt mye lava rundt der jeg begynte at det ikke er morsomt en gang. Tror jeg må holde meg over nivå 10, så kanskje jeg unngår det verste, men det er fortsatt en del lava over det og. -.- Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tror ikke man klartrer i stigen i det hele tatt. Stigen er der kun for å stoppe vannet. Det samme kan gjøres med et skilt. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 da blir det jo laterlig. sparer jo ikke mange sekunder på den løsningen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Det er betydelig raskere enn å klatre i stiger. Det er selvsagt treigere enn å bruke en vannheis med båt, men det er mindre arbeid å lage og man trenger ikke å bruke båter. Endret 28. oktober 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå