Elefantmesteren Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Må jeg alltid stenge meg inne om nettene eller kan jeg bygge noe høy som er åpent? Hvordan lager jeg TNT? du kan jo lage et sverd og en bue, og gå ute om natten. monstre kom ikke komme opp i høye bygninger, med mindre du ikke har nok lys der, og de spawner der. for tnt tar du 5 gunpowder (du får det av å drepe creepere, de lysegrunne fiendene som kan eksplodere), og plasser det i en x-form. så flyyer du de andre 4 feltene med sand. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Denne er nytting: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Crafting 1 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Forsvinner skilt og stige hvis jeg hakker på dem eller kan jeg plukke dem opp? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Forsvinner skilt og stige hvis jeg hakker på dem eller kan jeg plukke dem opp? Du kan plukke dem opp. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) http://notch.tumblr.com/post/1409584546/some-work-on-biomes#disqus_thread rainforest, temperate rainforest, seasonal forest, forest, savanna, shrubland, taiga, desert grass, desert ice, desert, and tundra. Endret 27. oktober 2010 av lordbost Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 OK, men da hakker jeg på dem først da? Leser litt igjennom tips: - When building, carry dirt with you for scaffolding! Hva betyr dette? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Slå dem i stykker, så kan du plukke dem opp. http://en.wikipedia.org/wiki/Scaffolding Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 OK, men da hakker jeg på dem først da? Leser litt igjennom tips: - When building, carry dirt with you for scaffolding! Hva betyr dette? Betyr vel at du bør ha med jord når du bygger, så du har noe å gå på, som et stilas? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Har jo nok med steiner jeg kan bruke å gå på Hvordan lager jeg mat? Crafta meg en hakke men den ødelegger jo alt jeg hakker på. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Trengte visst bare å høyreklikke på noe jord nærme vannet Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hvordan planter jeg? Det var bare pløying med høyreklikk. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Da trenger du seeds, som du blant annet får ved å bruke (høyreklikke) med ljåen på gress. Du kan kun plante de der du har pløyet jorda først, og det må være vann i nærheten for at det skal vokse skikkelig. For å plante høyreklikker du med seeds på pløyet jord. Pass på å ikke gå på det, fordi hvis du går på pløyet jord blir den ødelagt/upløyet. Dette gjelder også dyr, derfor kan det være lurt å bygge inn jordet ditt i et drivhus eller liknende. Trær, blomster, sopp, kaktus og bambus kan du plante ved å høyreklikke, men de kan ikke plantes hvor som helst. Skrives det pløyet eller pløyd? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Åja må klippe gresset etter seeds. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 du kan lett finne svaret på alt du spør om på minecraftwiki.net, blir kanskje litt lettere å bare søke det opp, enn å stille 100 spørsmål her. 4 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det kommer seg. Går det ann å reversere scroll musa? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Drittspill. Kan jo bare gi opp gunpowder. Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 jeg modifiserte tekstur pakken brown and bloom til 128x128 og gjorde den male aktig. Vet at endel msiliker denne stilen, men noen liker det så poster. snakker om det i denne tråden:forum tråd Bilde her: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå