Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Datt i lavaen, mistet alt. Fuck. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På bildet pcgamer har av ghasts, så ser de små ut, men notch har nå sagt at de er 4x4x4 meter... Ser jo ikke så store ut? Link Tror han mente det er hvor stor plass som trengs for at de skal spawne. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjøpte spillet selv nå. Kjedelig å vente på sola skal komme tilbake. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På bildet pcgamer har av ghasts, så ser de små ut, men notch har nå sagt at de er 4x4x4 meter... Ser jo ikke så store ut? Link Tror han mente det er hvor stor plass som trengs for at de skal spawne. hmm... Spørsmålet til han var: How big are ghasts exactly? The PC gamer preview made them look like they're about head-sized. Svaret var: 4x4x4 meters. Tolker dette til at de faktisk er 4x4x4... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skaff deg masse fakler og lev under bakken om natta Lenke til kommentar
Mollis123 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 hmmm noen som vet hvor stor den portalen som kommer i oppdaten må være? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har begynt å spille nå jeg og, foreløpig bare singleplayer, men spillet er sykt avhengighetsskapende! Finnes det noen måte å vite om det er dag eller natt når man er nede i hula si? Eller må man opp og ut for å finne det ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har begynt å spille nå jeg og, foreløpig bare singleplayer, men spillet er sykt avhengighetsskapende! Finnes det noen måte å vite om det er dag eller natt når man er nede i hula si? Eller må man opp og ut for å finne det ut? I halloween oppdateringen som kommer kan vi lage ei klokke som viser når det er trygt å gå ut. Endret 26. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På bildet pcgamer har av ghasts, så ser de små ut, men notch har nå sagt at de er 4x4x4 meter... Ser jo ikke så store ut? Link Tror han mente det er hvor stor plass som trengs for at de skal spawne. hmm... Spørsmålet til han var: How big are ghasts exactly? The PC gamer preview made them look like they're about head-sized. Svaret var: 4x4x4 meters. Tolker dette til at de faktisk er 4x4x4... Annet svar: tehvidja @notch how much room? notch @tehvidja they should require 5*5*5 meters, but I haven't double checked it. They might spawn in 4*4*4 Men, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ghast's ER 4x4x4 Notch har bekrefted det flere ganger, og hvis du lurer på hvor store de egentlig er : http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1016&t=62902 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å der mistet jeg på en eller annen måte world 2.... 23Mb og ~100timer... Gone... Alfa ja... Sinnsykt tungt å starte fra 0 igjen nå, skjønner hvorfor folk bruker cheats/hacks... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) De med vett spiller online på servere som har backup ofte Endret 26. oktober 2010 av arthoz Lenke til kommentar
Weir Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å der mistet jeg på en eller annen måte world 2.... 23Mb og ~100timer... Gone... Alfa ja... Sinnsykt tungt å starte fra 0 igjen nå, skjønner hvorfor folk bruker cheats/hacks... Du får ta backup av saven din Eg har reddet saven min mange ganger takket være backup. Mistet kanskje noen timer med arbeid, men det er bedre enn å miste alt =) Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Prøvd gratisversjonen i noen timer nå. Aaaaltfor addicting til at jeg kan spille det. Problemet nå er at jeg ikke klarer å stoppe! Spørsål: Om jeg kjøper spillet, vil jeg være istand til å spille sammen med en som ikke har kjøpt det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det ble dag åpna jeg døra og løp mot nærmeste tre for å hogge til meg masse ved. Bare noen få meter utforbi ble jeg angrepet av en edderkopp. WTF?! gjør jeg nå? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) du lager en trefarm. noen av monstrene dør ikke i sol. grav en stor hule og plant træren der Endret 26. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Beste texture pack/hvilken bruker du? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det ble dag åpna jeg døra og løp mot nærmeste tre for å hogge til meg masse ved. Bare noen få meter utforbi ble jeg angrepet av en edderkopp. WTF?! gjør jeg nå? dreper edderkoppen kanskje? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette spillet er helt usannsynlig avhengighetsskapende. Dumt å begynne med det rett før jeg skulle gjøre unna mange øvinger... Uansett spiller alle her alpha multiplayer? Har bare spilt singleplayer foreløpig, men er sikkert morsommere å spille multiplayer. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Multiplayeren er nogenlunde handicappet per dags dato. Enda flere bugs enn SMP, mange funksjoner som ikke funker (Mobs og Minecarts er to vesentlige).. ENDA! Det ryktes i at Halloween oppdateringen kommer med gull og grønne skoger til Multiplayeren. Men for all del, elsker multiplayer fordiom. Er veldig koselig å være sosial samtidig som man bygger ting sammen med andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå