Tj-nome Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ok, så spillet handler foreløpig i Alpha-stadiet om å bygge? Hvilke planer har de for fremtiden? Hvorfor er det kun en liten promille her som viser hva de bygger? Skulle nå nesten tro at en svær berg-og-dalbane i det minste var noe man ville vise frem på youtube. Denne linken kan du sjå hva notch har svart på diverse spørsmål rundt nye ting til spillet. Finnes et par berg og dalbane bygd i singleplayer som fungere svært bra, men i multiplayer må carts bli fikset Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det mulig å få fullscreen i dette spillet? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det mulig å få fullscreen i dette spillet? ja Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kjøp spillet - last ned - enjoy. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det mulig å få fullscreen i dette spillet? ja Good post. Would read again. Trykk F11, så får du fullscreen. (Og F11 igjen for å gå ut av fullscreen) Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Vet ikke om dette har blitt postet her før. http://browse.deviantart.com/?order=24&q=minecraft#/d31eu5h Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Great. Nå har jeg laget den kule hula. Plutselig møter jeg på 2 monstre også dør jeg >_> Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det mulig å få fullscreen i dette spillet? ja Good post. Would read again. Trykk F11, så får du fullscreen. (Og F11 igjen for å gå ut av fullscreen) Nice, har alltid spilt i maksimert vindu Nå slipper jeg det! Takk! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ojsann... Enda en ny mob Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ojsann... Enda en ny mob Fett. Håper samtidig Notch finner på noe kult å bruke slime-kulene til. Og eggene. Og sikkert noe annet unyttig som jeg ikke kommer på. Liker ikke ting som ikke gjør annet enn å fylle opp kistebunnen. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Etter hva jeg mener å ha lest vil fortsatt eggene ikke ha noen funksjon i updaten. Leste det tidligere i dag, men jeg husker ikke hvor, ikke enkelt med gullfiskhukommelse Når det gjelder slimes så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ingen nye crafting recipes er planlagt, så egg og slimballer forblir nok ubrukelige en stund til. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hadde vært moro med noen form for "Co-op minecraft" eller "mmo minecraft" hvor man er mange, som skal drepe diverse bosser som kan droppe forskjellig utstyr.. Isåfall bør det være noen form for offisiel server, slik at admins ikke kan gi seg selv utstyr Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har laget en ny skin for haloween Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fra tråden for Hardwork.nos RP server: Vi er stolte over å kunne presentere Hardwork RP mod. Det er en mod til SMP som et utviklet i java av Tjnome. Perioden fremover blir en testperiode, hvor vi vil prøve ut modens funksjoner på egen server. Serveren vil kjøre parallelt med Hardwork.nos buildserver. Dersom du ønsker å delta, så kan du skrive en søknad i denne tråden. Vi kommer ikke til å slippe inn alle og vi kommer til å plukke ut de spillerne vi synes har de beste søknadene. Vi er såpass priviligert at vi har en dedikert adminstab fra hardwork.nos buildserver, som brenner for prosjektet. Vi er derfor trygge på at dette vil bli en suksess. Såvidt vi vet, er flere av modens deler ikke sett til minecraft før, det er norsk pioneerarbeid om vi må si det selv. Så skriv en søknad og bli med på eventyret Endret 25. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På bildet pcgamer har av ghasts, så ser de små ut, men notch har nå sagt at de er 4x4x4 meter... Ser jo ikke så store ut? Link Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjøper jeg spillet og installere hva nå? Er det servere jeg joiner på og spiller med andre folk eller er dette singeplayer? Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kjøper jeg spillet og installere hva nå? Er det servere jeg joiner på og spiller med andre folk eller er dette singeplayer? Det er en option på hovedmenyen om multiplayer? Hvis du faktisk har vært inne i spillet kan du umulig ha unngått å se det. Det er dessverre ikke noen serverbrowser, men du kan finne IPer f.eks på forumet her. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Både og, du velger selv hva du vil. Lenke til kommentar
VizLain Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Då var spelet kjøpt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå