svelemoe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Si at man begynner å spille etter man har kjøpt det. Så lager jeg en hule med dør. Graver frem alle metaller og lager ting jeg kan lage. Hva nå? Er det alt? Hvor er det liste over det jeg kan lage, og viser hva jeg trenger for å lage tingene? Kan du slutte å lure så fælt på kva ein kan gjere i minecraft og bere bruke fantasien ? Sjå denne traileren du. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Sikker på at du får 12K? Han som designet den mob trapen der får bare ca. 11K. Hvordan skiller din seg ut? Er ikke store forskjellene, men jeg har altså testet over 10 minutter et par ganger, og kun én gang fått inn så lite som ~11000. Han drar forresten inn 11.5k , så forskjellen er ikke akkurat enorm. Første gang ventet jeg ikke lenge nok fra jeg byttet vanskelighetsgrad. Da ble jeg stående og vente en stund før flyten tok seg skikkelig opp. Neste test, med flyten godt i gang , fikk jeg ~11990. Når det gjelder forskjeller så har jeg ikke gjort noen bevisste valg. Har sett at Bucyruss og en del andre sliter med at spiders setter seg fast i hjørnene. Det problemet har jeg aldri hatt. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg får ikke til å bruke powered minecart på en fornuftig måte... Jeg vil liksom sitte på selv, ikke gå etter å fyre på lokomotivet... Har lagt skinner fra slottet i skyende å laaaangt bortover og ned i hulene mine, så å komme seg ned går utrolig raskt, men å komme seg opp er strevsomt hopp-hopp-hopp... Om jeg setter opp en vanlig minecart og så en powered etter så går jo hele stasen i feil retning... Kan man koble de sammen...? Jeg får ikke til å sitte på med powered cart... Noen norsk enkel forklaring på hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen norsk enkel forklaring på hvordan man gjør det? Du må starte vognen (med motor) fra motsatt side av den veien du vil den skal gå. Du må altså starte den bakfra, for så å løpe etter og hoppe inn i den fremste vognen (uten motor). Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 bygde en mobtrap utifra huskymudkipz sitt design, den virket enklere å lage enn det store mobtårnet alle snakket om. Min har iallefall begynt å fungere veldig bra, er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar
Tore Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Noen norsk enkel forklaring på hvordan man gjør det? Du må starte vognen (med motor) fra motsatt side av den veien du vil den skal gå. Du må altså starte den bakfra, for så å løpe etter og hoppe inn i den fremste vognen (uten motor). Nå har jeg kommet et skritt lengre... Men det ser uansett ut som at problemet mitt er for bratt bakke opp 45grader... Så powered minecart klarer ikke dytte meg opp uansett... Bah... På tur ned trenger jeg ikke annet en tyngdekraften, på tur opp hjelper ikke powered... ? Leser at om man har en storage cart i tillegg så kommer man opp, når det er enda tyngre... Er det riktig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Eller bruk AUTOCART Å bruke powered minecart er bare stress nå. Klarer bare å få spilleren opp en blokk høy bakke. Ikke kan du koble sammen vogner heller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Man kan bruke to powered minecarts for å komme opp lengre bakker. Det tar tid, men det går. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Gi nå faen i å spre mods og hacks til nybegynnere. Problemet kan faktisk løses uten å ødelegge fysikken i spillet. Tore: Minecart-boostere enkelt forklart. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 En kamerat og jeg har store fritidsproblemer. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Tja. Har sett fine ting har blitt bygget. Utenom det så må det være berg-og-dalbanen som er det kjekkeste med spillet. Tror ikke dette er noe for meg enn så lenge. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Si at man begynner å spille etter man har kjøpt det. Så lager jeg en hule med dør. Graver frem alle metaller og lager ting jeg kan lage. Hva nå? Er det alt? Hvor er det liste over det jeg kan lage, og viser hva jeg trenger for å lage tingene? Si at man kjøper mange legoklosser. Hva gjør man med de? Jo, en begynner å bygge. Ser du allerede har fått link til Crafting, så ikke nødvendig å linke dette en gang til. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) En kamerat og jeg har store fritidsproblemer. Eg har større. Endret 24. oktober 2010 av svelemoe 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har likestor ^^ http://www.youtube.com/watch?v=avYNA63mcIE Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 -bilder- Har du en blueprint på bilde 1 og 6? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) -bilder- Har du en blueprint på bilde 1 og 6? Of course Ytre sirkel: Ballen i midten: Tårnet. Endret 24. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Of course Takker Må prøves Ang. tårnet: Blueprint til bilde 1 og 2 ser ut til å være for en halvkule. Du begynte på #45, bygget noen av etasjene dobbelt opp og oppet over noen av etasjene? Isåfall hvilke etasjer hoppet du over? Takker igjen edit: sorry, zoomet ikke inn på bildet og leste edit: skal ikke "Tårnet." og "Ballen i midten:" bli byttet om? Endret 24. oktober 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
fredes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) edit: skal ikke "Tårnet." og "Ballen i midten:" bli byttet om? Neppe. Bildet i midten er en kule. Bildet under er skisser av sirkler med forskjellig radius, fra 1 til 45. Det er ikke en skisse av tårnet. Endret 24. oktober 2010 av fredes 1 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hyperbolsk paraboloide i glass: Litt vanskelig å se på stillbilder. Ser absolutt bedre ut når man beveger seg rundt den. Flere bilder Endret 24. oktober 2010 av fredes 3 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ok, så spillet handler foreløpig i Alpha-stadiet om å bygge? Hvilke planer har de for fremtiden? Hvorfor er det kun en liten promille her som viser hva de bygger? Skulle nå nesten tro at en svær berg-og-dalbane i det minste var noe man ville vise frem på youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå