Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der! Var jeg ferdig med Mobtrappen min. Funker som snus, bortsett fra at jeg har fått veldig lite edderkopper til å spawne i darkroomet.. Jaja, trenger ikke flere stacks med tråder uansett. Designet er basert på tråden som heter "How to get alot of TNT (Legit)" eller noe i den dur på Minecraft forumet. Vurderer dog å skifte kaktus med lava for instant death på alle idiotene.

Lenke til kommentar

Som jeg har prøvd å fortelle mange andre: kaktus funker dårlig når du har fire vegger. Det er fordi den nederste kaktusen kun gjør skade på to av fire sider (+ toppen).

 

Vil absolutt anbefale å bytte til lafa. Sanker inn nærmere 12000 items i timen med min mob trap.

trap.jpg

Endret av fredes
Lenke til kommentar

Problemer jeg har med mobtrappen er at mobsa bare står å koper inne i mørket, og bare det ytterste laget av mobs gidder å ta turen ned mot "fossen" min. Ble dessuten sprengt av en creeper i natt, så det var jo bummer.

 

Samme problemet har jeg. Aner ikke hvordan jeg skal fikse det heller.

 

EDIT: Lys fra lava hindrer finer i å spawne?

Endret av Flin
Lenke til kommentar

Er helt noob, men hva skal man egentlig gjøre i dette spillet?

 

Til nå har jeg bygget en hule med dør og fakler inni.

 

Graver jeg lengre ned treffer jeg bare spøkelser som dreper meg med en gang. Det sverdet man kan crafte hjelper jo ikke en dritt :S

sverdet gjør at du dreper monsterene i færre hits. og hvor fant du spøkelser, er ikke noen spøkelser i spillet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Er helt noob, men hva skal man egentlig gjøre i dette spillet?

 

Til nå har jeg bygget en hule med dør og fakler inni.

 

Graver jeg lengre ned treffer jeg bare spøkelser som dreper meg med en gang. Det sverdet man kan crafte hjelper jo ikke en dritt :S

sverdet gjør at du dreper monsterene i færre hits. og hvor fant du spøkelser, er ikke noen spøkelser i spillet?

Han møtte sikkert på en creeper.

 

Hurr durr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...