Blodappelsin Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det var en som lurte, man spawner på samme sted hver gang. Er forresten ikke så dumt å gjøre som Tore. En vei fra spawn til der man bygger gjør det lett å finne frem. Er ikke så dumt å lage et lite hus ved/på spawn heller. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Aha, jeg må kjøpe spillet for å lete etter gull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Aha, jeg må kjøpe spillet for å lete etter gull. FYI, Gull er ubrukelig Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 gull ja... ubrukelig.. har sikkert 100+ gull på saven min nå... tar det med bare for å ha de... Håper det komme noe som gjør nytte av gullet... som spenn eller noe til multiplayer... kan vel bruke gullet til armour... håper også på mulighet til å endre spawn punkt... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det var en som lurte, man spawner på samme sted hver gang. Er forresten ikke så dumt å gjøre som Tore. En vei fra spawn til der man bygger gjør det lett å finne frem. Er ikke så dumt å lage et lite hus ved/på spawn heller. Det er lurt å markere der du spawner med en gang du starter en ny game. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=avYNA63mcIE Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Compo i kveld kl 10:00 på hardworkserveren. Om noen ikke har bruker der allerede, så kan det ordnes, om du skriver noen linjer i tråden <<--link. Konkurransens innhold er hemmelig og blir sagt ved konkurransestart. Det blir en ingame premie. Endret 23. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Overview. Forandrer kanskje navnet til Red and Blue. Er vann og lava overalt. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hey generata et nyp map på singelplayer og det ble helt fucked. det ble et svært krater lignende ting rett ved spawnen, hær er en video som jeg viser krater tingen. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ligner på en bakterie sett ovenfra... Lenke til kommentar
fredes Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Okey. Syns byggverket var litt kantete til å ligne en bakterie. De bildene du legger ved er vel rimelig upresise gjengivelser av bakterier? Jeg ser for meg en bakterie som mer eller mindre helt rund eller avlang. Din borg ligner mer på et virus? Uansett, jeg er hverken medisiner eller biolog (!!!). Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Samme Men vet du hvor vanskelig det hadde vært å få borgen min helt rundt, og faktisk bygge noe inni den da ? ^^ Lenke til kommentar
fredes Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jep, runde former er ikke det enkleste i minecraft. Borgen uansett bra ut, samme hva den heter Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 ... etter å ha brukt så mange dager på dette velger jeg å heller se om jeg får fjernet deler av kartet jeg ikke bruker. Det er sikkert mulig ved å rote rundt i mappene. Tror det skal være mulig ja. Et lite klipp/lim fra denne tråden: "You can save a map's seed value to restart it with biomes.: MaideHoN: "If we save our seed value, and regenerate the map otherwise, do we get our current map terrain + biome weather? Notch: "Yes : )" (Oct 16) Er ikke hundre prosent sikker på hva "seed value" betyr men ... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Well well, ser man det. Er det en Minecraft-tråd her på forumet også Merkelig at jeg ikke har sett denne tråden før i grunn. Begynte å spille Minecraft for en stund siden selv, ikke så veldig lenge siden da, kansje et par måneder bare. Spiller bare singelplayer nå da, men har lyst å gå litt over på multiplayer også etterhvert. Er farlig avhengighetsskapende dette spillet, nesten skummelt Gleder meg til halloweenupdaten iallefall Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hey generata et nyp map på singelplayer og det ble helt fucked. det ble et svært krater lignende ting rett ved spawnen, hær er en video som jeg viser krater tingen. Merkelig. Du har tatt bilder av skjermen din med kamera? Anbefaler å bruke print screen eller et program til å ta screenshots Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Anbefaler å bruke print screen eller et program til å ta screenshots Selv bruker eg Gadwin PrintScreen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Er ikke hundre prosent sikker på hva "seed value" betyr men ... Jeg aner ikke hva "seed value" er, men det høres jo bra ut! Redigert: Jeg kom over en tråd på Minecraftforumet som forklarer "seeds" og hvordan kartene blir generert. Anbefales! Endret 23. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå