Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en som lurte, man spawner på samme sted hver gang. Er forresten ikke så dumt å gjøre som Tore. En vei fra spawn til der man bygger gjør det lett å finne frem. :) Er ikke så dumt å lage et lite hus ved/på spawn heller.

Det er lurt å markere der du spawner med en gang du starter en ny game.

Lenke til kommentar

Compo i kveld kl 10:00 på hardworkserveren. Om noen ikke har bruker der allerede, så kan det ordnes, om du skriver noen linjer i tråden <<--link.

Konkurransens innhold er hemmelig og blir sagt ved konkurransestart. Det blir en ingame premie.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Okey. Syns byggverket var litt kantete til å ligne en bakterie. De bildene du legger ved er vel rimelig upresise gjengivelser av bakterier?

Jeg ser for meg en bakterie som mer eller mindre helt rund eller avlang. Din borg ligner mer på et virus?

Uansett, jeg er hverken medisiner eller biolog (!!!).

Lenke til kommentar

... etter å ha brukt så mange dager på dette velger jeg å heller se om jeg får fjernet deler av kartet jeg ikke bruker. Det er sikkert mulig ved å rote rundt i mappene.

Tror det skal være mulig ja. Et lite klipp/lim fra denne tråden:

"You can save a map's seed value to restart it with biomes.:

MaideHoN: "If we save our seed value, and regenerate the map otherwise, do we get our current map terrain + biome weather?

Notch: "Yes : )" (Oct 16)

Er ikke hundre prosent sikker på hva "seed value" betyr men ...

Lenke til kommentar

Well well, ser man det. Er det en Minecraft-tråd her på forumet også :) Merkelig at jeg ikke har sett denne tråden før i grunn. Begynte å spille Minecraft for en stund siden selv, ikke så veldig lenge siden da, kansje et par måneder bare. Spiller bare singelplayer nå da, men har lyst å gå litt over på multiplayer også etterhvert.

Er farlig avhengighetsskapende dette spillet, nesten skummelt :p Gleder meg til halloweenupdaten iallefall :D

Lenke til kommentar

Hey generata et nyp map på singelplayer og det ble helt fucked.

det ble et svært krater lignende ting rett ved spawnen,

hær er en video som jeg viser krater tingen.

Merkelig. Du har tatt bilder av skjermen din med kamera? Anbefaler å bruke print screen eller et program til å ta screenshots :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...