Lumpness Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan ikke skjønne at Notch fortsatt har den lille rollercoaster-videoen på hjemmesiden, når det er laget såpass mange awesome trailere og andre videoer som hadde passet hundre ganger bedre. Om du sjekker bloggen , så bruker han å legge ut endel videoer der . Sinsyk den rollercoaster videoen som bare er eeeevig lang Lenke til kommentar
fredes Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg tok en syk rollercoaster Oslo - Trondheim forrige uke. 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Coated in lava Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kan ikke skjønne at Notch fortsatt har den lille rollercoaster-videoen på hjemmesiden, når det er laget såpass mange awesome trailere og andre videoer som hadde passet hundre ganger bedre. Om du sjekker bloggen , så bruker han å legge ut endel videoer der . Sinsyk den rollercoaster videoen som bare er eeeevig lang Jeg vet det, og jeg har sett de fleste han har lagt ut der (inkludert den awesom'e lange rollercoaster-videoen), men denne bloggen er det nok for det meste folk som allerede har spillet som leser. Det første en potensiell kjøper får slengt i trynet på den offisielle Minecraft-siden er en litt små-amatørmessig mini-rollercoaster-Youtube-video, og jeg tror nok at en hvilken som helst av de titalls brukerlagde trailerne som finnes der ute hadde fungert bedre som en interesse-fanger enn det den videoen gjør. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Her er en video jeg en kompis mekka på servern hans etter vi begge shoppa spillet. Sykt mange timer vi brukte på detta prosjektet selv om vi juksa til oss glass http://www.youtube.com/watch?v=eGZKC_cvRBA Sjukt hva folk finner på. hvordan har du klart å bygge en bygning som det der under vann? Vil ikke vannet bare renne inn mens du bygger greia? Ikke si du i etterkant brukte 1000 bøtter til å bære ut vann? flata ut havbunnen å la et svært glass tak over. etter det så hula vi oss under å gravde ut byen nedenifra. håper det var det svaret du ville fram til Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vet det, og jeg har sett de fleste han har lagt ut der (inkludert den awesom'e lange rollercoaster-videoen), men denne bloggen er det nok for det meste folk som allerede har spillet som leser. Det første en potensiell kjøper får slengt i trynet på den offisielle Minecraft-siden er en litt små-amatørmessig mini-rollercoaster-Youtube-video, og jeg tror nok at en hvilken som helst av de titalls brukerlagde trailerne som finnes der ute hadde fungert bedre som en interesse-fanger enn det den videoen gjør. Hverfall Vareide sin. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hvordan kan man lage Texture Packs til minecraft? Lenke til kommentar
festuz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er minecraft nede nå?! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, han prøver å få den opp igjen. At du kan connecte servere med portaler er drit kult. Da kommer jeg nok til å spille litt singleplayer igjen bare for å lage en base for portalene mine. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hvordan kan jeg planelegge bygg i minecraft? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg vet det, og jeg har sett de fleste han har lagt ut der (inkludert den awesom'e lange rollercoaster-videoen), men denne bloggen er det nok for det meste folk som allerede har spillet som leser. Det første en potensiell kjøper får slengt i trynet på den offisielle Minecraft-siden er en litt små-amatørmessig mini-rollercoaster-Youtube-video, og jeg tror nok at en hvilken som helst av de titalls brukerlagde trailerne som finnes der ute hadde fungert bedre som en interesse-fanger enn det den videoen gjør. Hverfall Vareide sin. Nettopp, den er jo 15 dagsdoser awesomeness komprimert til farlige 2 minutter og 7 sekunder, og hadde gitt potensielle kjøpere et ganske mye bedre inntrykk av spillet enn den lille tuslete berg-og-dalbanen som pryder forsiden i disse dager. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hvordan kan jeg planelegge bygg i minecraft? Pen og papir Geogebra Paint NBT forge Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 hvordan kan jeg planelegge bygg i minecraft? Pen og papir Geogebra Paint NBT forge Qubicle constructor http://www.minddesk.com/?page_id=477 Lenke til kommentar
fredes Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 http://www.ntnu.no/studier/maar Lenke til kommentar
festuz Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Folkens, besøk serveren min da ! 81.166.35.193:25565 Admin kan du kjøpe via paypal for 50 kr <3 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Folkens, besøk serveren min da ! 81.166.35.193:25565 Admin kan du kjøpe via paypal for 50 kr <3 glhf Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kjøpe? Herregud Heller kom inn på hardwork sin med bra så slepp du noen tar pengene fra deg mc.hardwork.no Vist den ikke fungere kan du bruke 128.39.147.235 2 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=HNJdmKYLaFc Herlig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som har prøvd Notch's sitt andre spill, Wurm Online? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 http://notch.tumblr.com/ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå