Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne at Notch fortsatt har den lille rollercoaster-videoen på hjemmesiden, når det er laget såpass mange awesome trailere og andre videoer som hadde passet hundre ganger bedre.

 

Om du sjekker bloggen , så bruker han å legge ut endel videoer der . Sinsyk den rollercoaster videoen som bare er eeeevig lang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke skjønne at Notch fortsatt har den lille rollercoaster-videoen på hjemmesiden, når det er laget såpass mange awesome trailere og andre videoer som hadde passet hundre ganger bedre.

 

Om du sjekker bloggen , så bruker han å legge ut endel videoer der . Sinsyk den rollercoaster videoen som bare er eeeevig lang

 

Jeg vet det, og jeg har sett de fleste han har lagt ut der (inkludert den awesom'e lange rollercoaster-videoen), men denne bloggen er det nok for det meste folk som allerede har spillet som leser. Det første en potensiell kjøper får slengt i trynet på den offisielle Minecraft-siden er en litt små-amatørmessig mini-rollercoaster-Youtube-video, og jeg tror nok at en hvilken som helst av de titalls brukerlagde trailerne som finnes der ute hadde fungert bedre som en interesse-fanger enn det den videoen gjør.

Lenke til kommentar

Her er en video jeg en kompis mekka på servern hans etter vi begge shoppa spillet. Sykt mange timer vi brukte på detta prosjektet selv om vi juksa til oss glass :p

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=eGZKC_cvRBA

 

Sjukt hva folk finner på. hvordan har du klart å bygge en bygning som det der under vann? Vil ikke vannet bare renne inn mens du bygger greia?

 

Ikke si du i etterkant brukte 1000 bøtter til å bære ut vann?

 

flata ut havbunnen å la et svært glass tak over. etter det så hula vi oss under å gravde ut byen nedenifra. håper det var det svaret du ville fram til :)

Lenke til kommentar

Jeg vet det, og jeg har sett de fleste han har lagt ut der (inkludert den awesom'e lange rollercoaster-videoen), men denne bloggen er det nok for det meste folk som allerede har spillet som leser. Det første en potensiell kjøper får slengt i trynet på den offisielle Minecraft-siden er en litt små-amatørmessig mini-rollercoaster-Youtube-video, og jeg tror nok at en hvilken som helst av de titalls brukerlagde trailerne som finnes der ute hadde fungert bedre som en interesse-fanger enn det den videoen gjør.

 

Hverfall Vareide sin.

Lenke til kommentar

Jeg vet det, og jeg har sett de fleste han har lagt ut der (inkludert den awesom'e lange rollercoaster-videoen), men denne bloggen er det nok for det meste folk som allerede har spillet som leser. Det første en potensiell kjøper får slengt i trynet på den offisielle Minecraft-siden er en litt små-amatørmessig mini-rollercoaster-Youtube-video, og jeg tror nok at en hvilken som helst av de titalls brukerlagde trailerne som finnes der ute hadde fungert bedre som en interesse-fanger enn det den videoen gjør.

 

Hverfall Vareide sin.

 

Nettopp, den er jo 15 dagsdoser awesomeness komprimert til farlige 2 minutter og 7 sekunder, og hadde gitt potensielle kjøpere et ganske mye bedre inntrykk av spillet enn den lille tuslete berg-og-dalbanen som pryder forsiden i disse dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...