3rl3nd Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) 0.5. Finn cmd, på vista/7 skriver du inn cmd i "start søk" nederst i startmenyen og trykker enter. Skriv så ipconfig /all og trykk enter. Der skal du få opp mange tal. Finn den som er på 192.168.*.* eller 10.*.*.* Ein av desse er din interne IP. Pass på at det er den som står som IP i server.properties. 1.Gå inn på http://www.canyouseeme.org/ 2.Om det står at porten 25565 er open, gå til steg 3. 3. http://www.whatismyip.com/ 4.Gi din EKSTERNE IP-adresse som du fekk frå steg 4 til kompisen din. 5. No bør han kunne koble til. jeg fikk timed out error når jeg skulle se om 25565 var open Endret 18. oktober 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er den nok ikke åpen... Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er den nok ikke åpen... når jeg skal opne den så kommer det ett passord men jeg kan ikke det pssordet Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er det flere som har opplevd at kontoen bare har forsvunnet? Har en venn som skriver brukernavn og passord korrekt og får beskjed om feil bruker/pass. Og når han prøver glemt passord via minecraft.net så får han kun beskjeden "Couldn't find that user". Har fått han til å sende mail for å få hjelp men lurte på om det var noen her osm var kjent med problemet. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da er den nok ikke åpen... når jeg skal opne den så kommer det ett passord men jeg kan ikke det pssordet det sier seg vle selv at du må ha admin (brukernavn/passord) rettigheter på routeren for å få komme inn på/endre på ting på den. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Men nok no, dette er MINECRAFT-tråden, og ikkje portforward-tråden Blei nettopp skutt ned i eit 40+ djupt hol av eit skjelett På ein ganske fresh save også, mista alt jernet eg hadde. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Byget nettop en enorm TNT kanon, sammen med monster spawneren min kan ikke dette gå feil. Tenker å enten plassere 8/4 slike gutter på toppen av slottet mitt, noen tanker? 8 Er litt mye men samtidig veldig badass. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Byget nettop en enorm TNT kanon, sammen med monster spawneren min kan ikke dette gå feil. Tenker å enten plassere 8/4 slike gutter på toppen av slottet mitt, noen tanker? 8 Er litt mye men samtidig veldig badass. Bilde, takk?? I dag har jeg, med litt hjelp av en venn, bygget en enorm borg (i følge meg). Den er på 51 * 58 blokker, og med murvei rundt hele på toppen. Neste steg blir å lage tårn i hjert hjørne. Tror jeg må fikse på gulvet også. Hva foreslår dere? Stein eller Gress? Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Endret 18. oktober 2010 av marti9 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 stort prosjekt jeg startet på idag. skal være en to etasjer tre farm. brukte redstone gravemetoden. finn et stort område med dyp sang. grav så langt ned til det ikke er mere sand. så tar du og graver den nederste sandblokken og legger en redstone under. da vil all sanden bli ødelagt når den treffer redstonen. funker fjell og du blir fort ferdig med å grave hullet for underetasjen og du får nok sand for å lage glasskuppelen vann veien og trefarmen ovenifra inngangen til farmen første og andre som ikke er ferdig. (første er havlferdig og underetasjen er 1/4 eller noe. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Noen som veit når beta kommer? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Noen som veit når beta kommer? den 31. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har Notch noen gang sagt at halloween-updaten er overgangen til beta? Det har definitivt ikke jeg fått med meg. Det er kun her på forumet det blir påstått at beta kommer 31. oktober. Noen av dere som har sitater fra Notch eller lignende? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Har Notch noen gang sagt at halloween-updaten er overgangen til beta? Det har definitivt ikke jeg fått med meg. Det er kun her på forumet det blir påstått at beta kommer 31. oktober. Noen av dere som har sitater fra Notch eller lignende? Nei det er bare en stor patch. Men godt mulig dete kan ligge noe idet, han har jo lenge sangt at det nærmer beta. Uansett så spiller det vel strengt tatt ingen rolle. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Selv håper jeg det er lenge til beta. Det er i alpha de største forandringene skjer. I beta er det mest finpussing. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Personlig er det samme for meg om spillet er i alpha, beta eller ferdiutviklet, bare notch legger til nye og interresange detaljer og monstre i spillet! Noen som vet om monstrene faktisk blir skumle i MP den 31.? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvorfor står det i førsteposten at Minecraft er et 8-bit spill?... 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Hvorfor står det i førsteposten at Minecraft er et 8-bit spill?... Til dømme av det så må det være grusomt laget, om det tar 1200MB av serveren min sitt minne og fortsatt kjører 8-bit. 8-bit kan ikke adressere mer enn 256bit med minne om jeg ikke tar alvorlig feil. Han mente vel at det var en slags 8-bit style i spillet (stating the obvious). Endret 19. oktober 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det skal vell litt til å kjøre 8-bits programmer i moderne operativsystemer og. Windows Vista/7 64-bit tar ikke en gang 16-bits programmer lengre. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det verste er folk som påstår, uansett kor mykje ein argumenterar, at det er eit 8-bits spel. Ein kan ikkje kjøre Minecraft på NES, kan ein vel? 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har bygd en kanal fra "banken" til en av basene på serveren min så jeg kan sende items til folk uten at de trenger og gå til banken for og hente osv Tar ca 3,5min før items kommer fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå