Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som spiller på minecraft original servere? Altså freebuild i browseren. Hadde vert fun om diskusjon hadde startet en server hvor vi lar kreativiteten ta overhånd (uten griefere)

 

Edit: Den serveren jeg spilte på i går (som funka fjell) er vist nede nå :/

 

Edit 2: Denna svenske karen har tjent ufattelige kroner ved at folk piratkopierer spillet hans. De fleste som laster det ned, ender opp med å kjøpe det. Noe jeg gjorde. Om jeg ikke kjøpte det nå så ville det bli dobbelt så dyrt når Alpha er ferdig.

Men jeg får fremdeles alt som blir utgitt i fremtiden, siden jeg betalte nå.

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Noen her som spiller på minecraft original servere? Altså freebuild i browseren. Hadde vert fun om diskusjon hadde startet en server hvor vi lar kreativiteten ta overhånd (uten griefere)

 

Edit: Den serveren jeg spilte på i går (som funka fjell) er vist nede nå :/

 

Edit 2: Denna svenske karen har tjent ufattelige kroner ved at folk piratkopierer spillet hans. De fleste som laster det ned, ender opp med å kjøpe det. Noe jeg gjorde. Om jeg ikke kjøpte det nå så ville det bli dobbelt så dyrt når Alpha er ferdig.

Men jeg får fremdeles alt som blir utgitt i fremtiden, siden jeg betalte nå.

Rundt esten 1/3 av de som har lastet ned spillet har betalt for det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg spillt i sikkert 50timer ++, å jeg har enda ikke kommet over Leire/Clay på to brett...

FRYKTELIG mye sand, ingen leire...

 

 

Har serverne vært mye ned de siste dagene.? (Alfa)

 

Clay er ett av det mest sjeldne resursene i spillet sammen med obsidain. Du kan bruke cartograph ved å fylle det ut slik:

Først en render slik:

post-115034-1287335788,5893_thumb.jpg

Så en render slik:

post-115034-1287335716,8621_thumb.jpg

 

Etter det så bruker du ett program som kan takle layers (Photoshop, Gimp, paintshop, paint.net ++)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver å finne 0,0 chunken her men jeg sliter. Har lastet ned NBT Forge og mcmap men hva gjør jeg nå? Bruker jeg kordinatene 0,0 - 15,15 får jeg dette bildet:post-61728-1287348929,2226_thumb.png

 

Oppsettet jeg brukte i mcmap er post-61728-1287349054,3319_thumb.jpg

 

 

Jeg skal bygge mobtrap tower her men jeg klarer som sagt ikke finne 0 chunken. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Serverne i Alpha Version lagga noe sykt, så jeg tenkte å chille'n i Classic mode. Starta å mekke flagg, så kom det ufattelig mange å prata om de. Folk begynte å gjette hvilket flagg det var osv. Så var det noen som starta å mekke flagg også.

 

De med firkant runt er det jeg som har mekka.

 

Edit: Det ble mye flere flagg der etter hvert.

Legger ut det bildet så snart jeg kommer inn

på servern igjen.

 

populrt.jpg

Endret av AnonymousSuit
Lenke til kommentar

Prøver å finne 0,0 chunken her men jeg sliter. Har lastet ned NBT Forge og mcmap men hva gjør jeg nå? Bruker jeg kordinatene 0,0 - 15,15 får jeg dette bildet:

 

Oppsettet jeg brukte i mcmap er feil

 

Jeg skal bygge mobtrap tower her men jeg klarer som sagt ikke finne 0 chunken. Noen forslag?

Hvis du skal finne chunk (0,0) må du skrive fra (0,0) til (0,0). Koordinatene er i chunks, ikke blokker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...