Lange Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 For mye styr å skaffe lava og bøtter. Det er nok av kull å bruke. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kull brukes jo ikke til noe annet enn ovner og fakler, og man ender jo opp med altfor mye om man miner det man ser. Ville forresten ALDRI brukt tre i ovnen. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg og en kompis sitter å kjeder oss litt på serveren vår.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvilke servere pleier dere å spille på? Har ikke vært online på en stund, men tenkte å prøve meg på litt mining igjen Hardwork er blitt veldig bra synes jeg. Er der jeg spiller for tida. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Oh joy, fant akkurat ut at om man ødelegger bokhylle får man ingenting igjen D: Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg og en kompis sitter å kjeder oss litt på serveren vår.. Hvilken teksturpakke bruker du? Den hakka så pen og blå ut. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Noen her som spiller på minecraft original servere? Altså freebuild i browseren. Hadde vert fun om diskusjon hadde startet en server hvor vi lar kreativiteten ta overhånd (uten griefere) Edit: Den serveren jeg spilte på i går (som funka fjell) er vist nede nå :/ Edit 2: Denna svenske karen har tjent ufattelige kroner ved at folk piratkopierer spillet hans. De fleste som laster det ned, ender opp med å kjøpe det. Noe jeg gjorde. Om jeg ikke kjøpte det nå så ville det bli dobbelt så dyrt når Alpha er ferdig. Men jeg får fremdeles alt som blir utgitt i fremtiden, siden jeg betalte nå. Endret 17. oktober 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som vet om det er mulig å kjøpe aksjer? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen her som spiller på minecraft original servere? Altså freebuild i browseren. Hadde vert fun om diskusjon hadde startet en server hvor vi lar kreativiteten ta overhånd (uten griefere) Edit: Den serveren jeg spilte på i går (som funka fjell) er vist nede nå :/ Edit 2: Denna svenske karen har tjent ufattelige kroner ved at folk piratkopierer spillet hans. De fleste som laster det ned, ender opp med å kjøpe det. Noe jeg gjorde. Om jeg ikke kjøpte det nå så ville det bli dobbelt så dyrt når Alpha er ferdig. Men jeg får fremdeles alt som blir utgitt i fremtiden, siden jeg betalte nå. Rundt esten 1/3 av de som har lastet ned spillet har betalt for det. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nå har jeg spillt i sikkert 50timer ++, å jeg har enda ikke kommet over Leire/Clay på to brett... FRYKTELIG mye sand, ingen leire... Har serverne vært mye ned de siste dagene.? (Alfa) Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nå har jeg spillt i sikkert 50timer ++, å jeg har enda ikke kommet over Leire/Clay på to brett... FRYKTELIG mye sand, ingen leire... Har serverne vært mye ned de siste dagene.? (Alfa) Clay er ett av det mest sjeldne resursene i spillet sammen med obsidain. Du kan bruke cartograph ved å fylle det ut slik: Først en render slik: Så en render slik: Etter det så bruker du ett program som kan takle layers (Photoshop, Gimp, paintshop, paint.net ++) 1 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) tida flyr i Minecraft :S pyramiden er ikke helt ferdig da jeg fortsatt holder på med den. O.R.E stasjonen er mining stasjonen min med boatelevator. Endret 17. oktober 2010 av Reached 1 Lenke til kommentar
Vareide Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7_OZsB4JHqc 5 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Husk og også ta med et bilde av lag fire, legg bildene oppå hverandre i for eksempel gimp. Da blir ting seende slik ut Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Vet ikke om noen er interessert. Fiklet litt rundt i matlab for å tegne forskjellige ting "minecraft style". Må dessverre innrømme at det er ganske tregt, tar et par sekunder å endre kameravinkel. Endret 17. oktober 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 En hyperbolsk paraboloide i glass. Tror jaggu jeg trenger noe sånt! 2 Lenke til kommentar
sake Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Prøver å finne 0,0 chunken her men jeg sliter. Har lastet ned NBT Forge og mcmap men hva gjør jeg nå? Bruker jeg kordinatene 0,0 - 15,15 får jeg dette bildet: Oppsettet jeg brukte i mcmap er Jeg skal bygge mobtrap tower her men jeg klarer som sagt ikke finne 0 chunken. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Serverne i Alpha Version lagga noe sykt, så jeg tenkte å chille'n i Classic mode. Starta å mekke flagg, så kom det ufattelig mange å prata om de. Folk begynte å gjette hvilket flagg det var osv. Så var det noen som starta å mekke flagg også. De med firkant runt er det jeg som har mekka. Edit: Det ble mye flere flagg der etter hvert. Legger ut det bildet så snart jeg kommer inn på servern igjen. Endret 17. oktober 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
fredes Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Prøver å finne 0,0 chunken her men jeg sliter. Har lastet ned NBT Forge og mcmap men hva gjør jeg nå? Bruker jeg kordinatene 0,0 - 15,15 får jeg dette bildet: Oppsettet jeg brukte i mcmap er feil Jeg skal bygge mobtrap tower her men jeg klarer som sagt ikke finne 0 chunken. Noen forslag? Hvis du skal finne chunk (0,0) må du skrive fra (0,0) til (0,0). Koordinatene er i chunks, ikke blokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå