3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det går ikke enda.. EDIT: Bare plasser de bak. Hiv coal inni og hopp oppi den du skal sitte i. hvordan hiver jeg coal inni?? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Powered carts funker fett i singeplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det går ikke enda.. EDIT: Bare plasser de bak. Hiv coal inni og hopp oppi den du skal sitte i. hvordan hiver jeg coal inni?? Right Click on the powered minecart... Powered carts funker fett i singeplayer. Nja... de klarer jo bare å klatre opp en blokk høy bakke. Om du sitter oppi da. Selv bruker jeg AUTOCART 1 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det går ikke enda.. EDIT: Bare plasser de bak. Hiv coal inni og hopp oppi den du skal sitte i. hvordan hiver jeg coal inni?? Right Click on the powered minecart... Powered carts funker fett i singeplayer. Nja... de klarer jo bare å klatre opp en blokk høy bakke. Om du sitter oppi da. Selv bruker jeg AUTOCART når jeg høyre klikker på carten så kjører den men når jeg slipper slutter den og kjøre. jeg kan ikke legge noe coal innpå..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Juksing er ikke gøy. Agreed. Men helt til minecarts kan koble seg sammen og powered minecart blir raskere og kan kjøre opp lange bakker med Storage Cart og deg uten problem, kommer jeg til å bruke autocart Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Juksing er ikke gøy. jeg synnes noe lignende skulle vært i spillet fra før. er så lei av at minecarten kjører fra meg når jeg putter på kul:/ skulle gåt an å koble red stone til kinnene og til en dings somm gjør sån at minecarten kunne styres fra vognen. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 kan heller ikke bruke autocart heller. jeg kan verken slette de filene eller legge innpå de filene som skal innpå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 kan heller ikke bruke autocart heller. jeg kan verken slette de filene eller legge innpå de filene som skal innpå Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 kan heller ikke bruke autocart heller. jeg kan verken slette de filene eller legge innpå de filene som skal innpå Hvorfor ikke? vet ikke jeg. jeg opner minecraft.jar filen i winzip og finner filene mojang filene, merker de og trykker delete så kommer det error Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Prøv å åpne .jar filen i Winrar Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Prøv å åpne .jar filen i Winrar takker Edit:kan ennda ikke slette filene. det står at arkivet er korrupt. hmm lurer på hva arkivet har blitt bestukket av nå Endret 15. oktober 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Selv bruker jeg AUTOCART Da er vi to Juksing er ikke gøy. Enig med det, men enklere slik Men helt til minecarts kan koble seg sammen og powered minecart blir raskere og kan kjøre opp lange bakker med Storage Cart og deg uten problem, kommer jeg til å bruke autocart Da er vi to der og Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det går ikke enda.. EDIT: Bare plasser de bak. Hiv coal inni og hopp oppi den du skal sitte i. hvordan hiver jeg coal inni?? Right Click on the powered minecart... Powered carts funker fett i singeplayer. Nja... de klarer jo bare å klatre opp en blokk høy bakke. Om du sitter oppi da. Selv bruker jeg AUTOCART når jeg høyre klikker på carten så kjører den men når jeg slipper slutter den og kjøre. jeg kan ikke legge noe coal innpå..... Hold litt coal i hånden (holder med 1 coal om gangen), høyretrykk på carten. løp foran den og opp inn carten der for å kjøre gratis hvis ikke det funker, bruk poweredcart, autocart you name it, finnes mye navn for det i disse dager Endret 15. oktober 2010 av Erav Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen grunn til at dere ikke bruker boostere? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Noen grunn til at dere ikke bruker boostere? Er ikke like effektiv. Sparer også noen skinner og vogner Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Like effektivt som kull? hahahahahaha... Er hundre ganger mer effektivt enn kull, og varer lengre. Raskere bedre... osv. Men ja, er fortsatt ikke like bra som autocart, men jeg liker ikke å jukse, jeg liker å bygge. Har 5-6 stabler med jernblokker, så det skorter ikke på jern. Siv/Huldregress^^ Plantasjen min er snart ferdig. Må finpusse den pittelitt. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Like effektivt som kull? hahahahahaha... Er hundre ganger mer effektivt enn kull, og varer lengre. Raskere bedre... osv. Det eg mente att autocart er bedre enn boostere og powered minecart Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Berre eg som ser hakekorset der ? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Berre eg som ser hakekorset der ? m, so? http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå