Gaarulf Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tja, det spørs. Selve spillfølelsen synes jeg er bedre i Alpha. Og selv om det er kult og sinnsykt digg å lage store kule ting på egenhånd, så er det dessverre ikke alle (meg) som er tolmodige nok til det. Er mer glad i å bygge større konstruksjoner enn å grave i flere timer. Mange av de større minecart / redstone tingene hadde jo tatt evig lang tid bare for å samle materialer til det. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Liker ikke den realistic texture modden. Den ser bare.. feil ut. Helt enig der. Jeg liker vanilla textures best. Bortsett fra vanilla er Doku's den eneste pakken jeg klarer å bruke. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så min ville du ikke klart å bruke ? Er ikke helt denne jeg bruker, men 90%. Har vanlig vann og lava, litt annerledes ovner, og vanlige items. ^^ Syntes den ligner mye på vanilla bare litt bedre i kantene. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nei, fysjoghuff. Gresset, cobble og steps var litt for… Høyoppløst for min smak. 1 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Kaktusfarmen min ferdig, gir med rundt 2500 kaktuser i timen... Skal begynne å lage de andre plantasjene snart. Problemet mitt er hva jeg skal bruke all denne kaktusen til Har to gulv med 13*22 Endret 15. oktober 2010 av Nebuchadnezzar 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg klarte å slippe ut TO bøtter med lava midt i det mest tettpakkede lagerrommet mitt. Først en med et misclick, og en annen fordi jeg prøvde å blokkere det med blocks. Likevel, ingen skade skjedd. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) hva kan man bruke kaktus til, bortset fra å sette tett sån at mobs dør? Endret 15. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er ganske dekorativt. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Kaktus gulv er bra felle. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) @mittParadoX den så faktisk meget bra ut, men jeg fikk ikke til å bruke den(ctrl+v inn i minecraft.jar fila) :/ må jeg gjøre noe annet en det? For og bruke den må du kjøre HD texture fix som du finner her: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=46173 noe alle burde kjøre uansett hva slags texture pack de har, den har et valg om og bytte ut animated lava og vann som ser mye bedre ut Endret 15. oktober 2010 av MittParadoX Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Må skrive noe her så jeg får den i mine tråder... Begynte med Minecraft for 14dager siden å er helt hekta...... Har ikke engang klart å lage jern enda... Bygger veier og borger... Jeg har fått en verden med snø som den første jeg startet på og har jobbet mest med... Hva er nedturene med et snø-level..? Trær vokser godt, fikk 32kubber av et tre som hadde stått to dager, men jeg vet ikke om jeg kan plante frø og få avlinger foreksempel.? Eneste oppturen med et snø-level er snøballer? eller? **funderer på om jeg skal starte ny verden uten snø** Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 s/Minecraft/Minecrack Lenke til kommentar
D02 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 blir det noen secret friday? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hva gjør man med snøballer? har ikke prøvd, men det går muligens an å kaste dem, som våpen? eller er de kun til å bygge snøblokker? holder atm på å bygge et is-hus, hvor du må svømme opp en liten foss for å komme inn. har tenkt å gjøre det til en inngang til noe greier under vann. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hva gjør man med snøballer? har ikke prøvd, men det går muligens an å kaste dem, som våpen? eller er de kun til å bygge snøblokker? holder atm på å bygge et is-hus, hvor du må svømme opp en liten foss for å komme inn. har tenkt å gjøre det til en inngang til noe greier under vann. du kan kaste dem Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 blir det noen secret friday? Nei. http://minecraft.net/boo/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 er det en bug som gjør at gjerder som er plassert på vannet (isen), et lite stykke fra land og utover, blir usynlige? bygde et gjerde rundt det is-huset, og den halvparten av det som var lengst fra land ble usynlig o.O prøvde å plassere en gjerdestolpe lenger ute på vannet, ble usynlig den og? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 hvordan kan jeg lage ett tog med en powered cart fremmest (eller bakerst). når jeg gjør dette så kjører bare de ifra meg??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det går ikke enda.. EDIT: Bare plasser de bak. Hiv coal inni og hopp oppi den du skal sitte i. Endret 15. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå