Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepps. Greia er at jeg spiller på Mac og må derfor flytte filer fram og tilbake mellom denne og en Windowsmaskin når jeg skal bruke disse programmene. Men jeg finner sikkert ut av det, takk skal du ha for hjelpen. :)

Bruk Dropbox! Du finner en enkel guide her. Jeg fant ut at det er mye bedre å kun synkronisere saves og ikke hele Minecraft-mappen, for hvis du gjør sistnevnte synkroniserer du innstillinger og slikt også.

 

Takk for den, jeg skal se på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nettopp kjøpt Minecraft og herlig fred. Det spillet er jaggu meg farlig for helsen. Har allerede planer som ville gjort ingeniører og arkitekter sjalu på meg. Hoho. Dog, jeg aner ikke hvordan jeg skal få fatt i resursene fort nok i forhold til byggehastigheten. Kjører dere på deres egen server eller på singelplayer når dere bare vil være kreative og bygge ting?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kjører dere på deres egen server eller på singelplayer når dere bare vil være kreative og bygge ting?

Egen server er vel det beste, da du lett kan gi deg selv redskap og alt du måtte trenge av materialer. Jeg vet ikke om dette er mulig på singleplayer.

Du kan bruke INVedit da..

 

men det er juks :p

Lenke til kommentar

Jeg ser noen her har bygget noen sinnsyke greier, mens jeg fortsatt graver etter jern for å ha litt ekstra til å lage mer enn bare nødvendig verktøy..

 

Er det også mulig å flytte vann og lavakilder? I så fall hvordan og hva må man passe på?

 

Ser mange bilder på nett hvor man tydeligvis har laget et sinnrikt kanalsystem både for vann og lava. Her om dagen tok jeg toppen av en lavastrøm oppi bøtta, men så kom det en creeper og jeg stressa såpass at jeg ramla ned i lavastrømmen.. Da ble seffis bøtte og lava og alt borte til jeg spawna.. ;)  Så selv etter endel timer med dette spillet føler jeg meg skikkelig noob.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...