Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker første gang jeg spilte. Jeg spilte i over 4 timer på samme save og var dritredd for å gå ut om natten og viste ikke hvordan zombier så ut, men jeg syns jeg hadde hørt dem hele tiden så holdt meg alltid inne om natten.

 

Etter 4 timer innså jeg at jeg spilte på peaceful...

 

hva mener du med at du spillte på peacefull?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ferdig med cobblestone fabrikken min

ENDELIG!!!

 

Ganske stort med rundt 10 forskjellige bygninger som kan reprodusere evig med cobblestone.

Hvorfor? Fordi jeg kan! Og slottet mitt skal være selvforsynt med alle tenkelige råvarer.

Hva burde jeg bygge nå?

 

1 gigantisk mob trap utenforbasen min

2 Stoor farm, som farmer alt som kan farmes (kaktus, hvete, korn)

3 Medium Mob trap i basen min

4 Gigantisk undersjøisk nettverk.

 

Alt skal bli bygget, bare er usikker på rekkefølgen.

generators.png

Endret av Nebuchadnezzar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trekk ut strømkabelen hans.

 

Itte no knussel!

 

Dette slottet er jo aaaaltfor stort til bare lille meg, og det er jo derfor det er skalert til SMP (flerspiller.) Hakke-stein-rommet tror jeg har plass til akkurat at 70 brukere. Kanskje litt i overkant, men det gjør ikke så mye. Skjønner ikke hvorfor alt skal være så smått jeg.

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar

Ferdig med cobblestone fabrikken min

ENDELIG!!!

 

Ganske stort med rundt 10 forskjellige bygninger som kan reprodusere evig med cobblestone.

Hvorfor? Fordi jeg kan! Og slottet mitt skal være selvforsynt med alle tenkelige råvarer.

Hva burde jeg bygge nå?

 

1 gigantisk mob trap utenforbasen min

2 Stoor farm, som farmer alt som kan farmes (kaktus, hvete, korn)

3 Medium Mob trap i basen min

4 Gigantisk undersjøisk nettverk.

 

Alt skal bli bygget, bare er usikker på rekkefølgen.

 

Hva med...skog! Har du stor tilgang på treverk? En tre-plantasje er veldig kjekt å ha.

Lenke til kommentar

hallo. jeg gav vennen min adgang til brukeren min. også har han griefa og slikt. hvordan kan jeg gjøre slik han ikke kan spille på brukeren min. jeg har skifta passord. men han går aldri ut av spillet :S

Du får vel ta en prat med han. Han kan uansett ikke bli på spillet for evig heller. :)

Lenke til kommentar

hallo. jeg gav vennen min adgang til brukeren min. også har han griefa og slikt. hvordan kan jeg gjøre slik han ikke kan spille på brukeren min. jeg har skifta passord. men han går aldri ut av spillet :S

Du får vel ta en prat med han. Han kan uansett ikke bli på spillet for evig heller. :)

jeg venter til han blir lei av spillet og begynner og spille cod igjen :D det tar nok ikke så lang tid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...