DanieI Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Noen som har tips om hvilken texture pack som kan være grei å ha? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 rpg texture, painterly pack eller dark and gloomy Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Husker første gang jeg spilte. Jeg spilte i over 4 timer på samme save og var dritredd for å gå ut om natten og viste ikke hvordan zombier så ut, men jeg syns jeg hadde hørt dem hele tiden så holdt meg alltid inne om natten. Etter 4 timer innså jeg at jeg spilte på peaceful... hva mener du med at du spillte på peacefull? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det betyr at han spilte på peaceful. 6 Lenke til kommentar
Erav Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det betyr at han spilte på peaceful. hvordan spiller man på peaceful da? dumrian 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Velger "peaceful" i stede for "easy", "normal", eller "hard". Dette gjør du på "options" når du trykker esc. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Det betyr at han spilte på peaceful. hvordan spiller man på peaceful da? dumrian Trykker på peaceful. 1 Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jeg har laga server join join 80.202.236.41:25565 24/7 hvis servern blir aktiv holder på og bygge bro som er snart ferdig. laga torches som viser vei fra starten ellers slå deg ut og bygg som pokkker ikke greif plz Endret 13. oktober 2010 av birdy113 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Da har jeg ryddet opp litt i tråden. Vær så snill å oppfør dere som normale mennesker, selv om dere er anonyme på et stort forum på Internettet. Neste gang vil jeg dele ut advarsler. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Ferdig med cobblestone fabrikken min ENDELIG!!! Ganske stort med rundt 10 forskjellige bygninger som kan reprodusere evig med cobblestone. Hvorfor? Fordi jeg kan! Og slottet mitt skal være selvforsynt med alle tenkelige råvarer. Hva burde jeg bygge nå? 1 gigantisk mob trap utenforbasen min 2 Stoor farm, som farmer alt som kan farmes (kaktus, hvete, korn) 3 Medium Mob trap i basen min 4 Gigantisk undersjøisk nettverk. Alt skal bli bygget, bare er usikker på rekkefølgen. Endret 14. oktober 2010 av Nebuchadnezzar 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skjønner ikke hvorfor alt skal være så stort hele tiden, men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skjønner ikke hvorfor alt skal være så stort hele tiden, men det er kanskje bare meg. Kompensere for noe? 5 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hallo. jeg gav vennen min adgang til brukeren min. også har han griefa og slikt. hvordan kan jeg gjøre slik han ikke kan spille på brukeren min. jeg har skifta passord. men han går aldri ut av spillet :S Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Trekk ut strømkabelen hans. Itte no knussel! Dette slottet er jo aaaaltfor stort til bare lille meg, og det er jo derfor det er skalert til SMP (flerspiller.) Hakke-stein-rommet tror jeg har plass til akkurat at 70 brukere. Kanskje litt i overkant, men det gjør ikke så mye. Skjønner ikke hvorfor alt skal være så smått jeg. Endret 14. oktober 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Sjekk dette her da. Jeg starta ny World og spawner på sand, så går jeg litt rundt og ser dette: Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ferdig med cobblestone fabrikken min ENDELIG!!! Ganske stort med rundt 10 forskjellige bygninger som kan reprodusere evig med cobblestone. Hvorfor? Fordi jeg kan! Og slottet mitt skal være selvforsynt med alle tenkelige råvarer. Hva burde jeg bygge nå? 1 gigantisk mob trap utenforbasen min 2 Stoor farm, som farmer alt som kan farmes (kaktus, hvete, korn) 3 Medium Mob trap i basen min 4 Gigantisk undersjøisk nettverk. Alt skal bli bygget, bare er usikker på rekkefølgen. Hva med...skog! Har du stor tilgang på treverk? En tre-plantasje er veldig kjekt å ha. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hallo. jeg gav vennen min adgang til brukeren min. også har han griefa og slikt. hvordan kan jeg gjøre slik han ikke kan spille på brukeren min. jeg har skifta passord. men han går aldri ut av spillet :S Du får vel ta en prat med han. Han kan uansett ikke bli på spillet for evig heller. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva med...skog! Har du stor tilgang på treverk? En tre-plantasje er veldig kjekt å ha. Hopp frem til ca 7:30 http://www.youtube.com/watch?v=CvOnL95gr3I Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hallo. jeg gav vennen min adgang til brukeren min. også har han griefa og slikt. hvordan kan jeg gjøre slik han ikke kan spille på brukeren min. jeg har skifta passord. men han går aldri ut av spillet :S Du får vel ta en prat med han. Han kan uansett ikke bli på spillet for evig heller. jeg venter til han blir lei av spillet og begynner og spille cod igjen det tar nok ikke så lang tid Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Skjønner ikke hvorfor alt skal være så stort hele tiden, men det er kanskje bare meg. Penisforlenger, lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå