Weir Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bygde meg min egen player også. Se på ham. [bilde] Skulle skrive ut en creeper. Men det ble bare noen svake svarte streker Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Her har vi morgendagens prosjekt Bra jeg er sånn passe flink med å lage slike ting i papir Morgendagens prosjekt for min del er å hente nytt grafikkort for PC'en slik at jeg kan spille mer Minecraft. Og å lage en del gress-, kull-, og stein kuber. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Spiller på multiplayer nå, men er den eneste på serveren nå, og har vært det i godt over to timer nå.. Men allikevel finner jeg tegn til at det er eller har vært andre der enn bare meg de siste 20 minuttene :s Det er ting som ligger løst liksom.. Jeg driver å utforsker hele øya "sentrum" er på, og har fortsatt ikke kommet rundt hele. Dvs at jeg ikke kan være den som har lagt igjen materiale... Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hva mener du med "ligger løst"? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Materiale som er kasta, på en måte Sånn som når man holder f.eks. stein og trykker på Q Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 har ikke peiling. sikker på at du er alene da? du er admin på serveren og får til å se hvem som er logget på osv? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg er ikke admin, men admin sa at det ikke har vært noen andre der i hele dag : s hakonl er forøvrig admin, og jeg er kjæresten hans Hvis du vet hvem det er da Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 hehe. har spilt litt med han faktisk. kan jo hende han bare vil lure deg da:P Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hehe, tror ikke det Kan bruke !who kommandoen, så ser jo hvem som er inne sånn da Men nå hørte jeg masse monster-lyder :O Æsj, ble så redd jeg assa!.. :o Minecraft er dritskummelt! Endret 12. oktober 2010 av triha Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 ja kan du bruke den så har du jo peiling:P da vet jeg desverre ikke, men det har hendt til meg en gang eller to at stasj som er kastet på bakken fortsatt er der dagen etterpå når jeg logger på. skummelt er det vel ikke da, i allefall ikke i SMP hvor det ikke finnes monster som kan skade deg en gang. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) han mener vel at det ligger ting på bakken som noen har kastet der(q) eller ikke plukket opp/hat full bag. edit: lit sen ca 30 min Endret 12. oktober 2010 av D02 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men jeg skvetter sånn Haha 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 da får du bare skru av lyden vettu;) Lenke til kommentar
Weir Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men jeg skvetter sånn Haha Minecraft er ett av veldig få spill som har fått met til å skvette. Idag var det er skjellet som fikk meg til å skvette Lenke til kommentar
Notil Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Husker første gang jeg spilte. Jeg spilte i over 4 timer på samme save og var dritredd for å gå ut om natten og viste ikke hvordan zombier så ut, men jeg syns jeg hadde hørt dem hele tiden så holdt meg alltid inne om natten. Etter 4 timer innså jeg at jeg spilte på peaceful... Endret 13. oktober 2010 av Notil Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bygde meg min egen player også. Se på ham. Så uredd og tøff, der han står rett ved sidenav en creeper. Bare se på han tøffingen her! Lars Monsen har ingenting på ham! Nice Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bygde meg min egen player også. Se på ham. Bildet Så uredd og tøff, der han står rett ved sidenav en creeper. Bare se på han tøffingen her! Bildet Lars Monsen har ingenting på ham! Jævla awesome! Liker Baseballen også Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (snekret sammen selv btw) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men i svarte da... jeg som skulle lage Minecraft figurer i papir i dag, og nå funker ikke printeren! Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 T-shirt jeg har laga Creeper T-Shirt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå