Aiven Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Lasta ned Brown and Bloom og synes det så kjempe fint ut, men er 1 ting som irriterer meg. Vann og lava er ikke i bevegelse lenger. Du hører lyden av rennende vann, men vannet er som stein. Har jeg gjort noe feil? Du er ca der jeg var for 2 mnd siden. Det jeg gjorde var å lage en versjon av pakken i lavere oppløsning. Den kan du laste ned her. To filmer hvor jeg bruker pakken: Film1 Edit: Det fins visst en uoffisiell patch som fikser problemene. Den fungerer desverre ikke for meg da, men når den gjør det, så skal jeg opp i størrelse på teksturene mine. Endret 12. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor ikke bare bruke macpatcher, og få høye teksturer med bevegende lava, og uten feil ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvorfor ikke bare bruke macpatcher, og få høye teksturer med bevegende lava, og uten feil ? jeg linker jo til den Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Går an å legge ned en minimal innsats før man spør om ting =) Se del 1,2 og 3 Så på videoene allerede helga som var. Og det som blir vist på tutorial 3 omkring 7:20 fungerer ikke. Her stopper alle minecarts oppå blokken med bryter på. Hva nå? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du ser at det er en booster der som trekker vogna over blokken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Som sagt før. PTSSSSSSSSSSSSSSSS *Boom* Og du hopper opp i taket. Forresten, for å få Biomes når updaten kommer, må du laga ny world da? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Mest sannsynlig ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Tenkte meg det.. og jeg som akuratt fikk den perfekte world'en Ei øy med et lite fjell og sykt med innganger til huler... Endret 12. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som holder på med noen store byggverk for tiden, som jeg kan være med på å bygge? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Du ser at det er en booster der som trekker vogna over blokken? Føler meg ikke akkurat like smart som einstein etter at du påpekte det Takker for hjelp Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Får vel krype til korset å spør: Bruttern har en halvgammel (2007) IBM Jobbpc som han prøver å kjøre minecraft på. Det funker i max ett minutt før skjermen blir svart og han må reboote laptopen. Har prøvd å reinstallere Java, reformatere og pøse på med alt av nye drivere og det ser ikke ut til å være ett overhetingsproblem da pcen kan kjøre WoW i flere timer uten at det kræsjer, men minecraft funker i knappe minuttet. Forslag? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 2007 er ikke gammelt. Kjør hwmonitor og bekreft at det ikke er temperaturer som er problemet. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Update: alt som kan lootes mangler tekstur og kan beskrives som usynlig med en lilla trekant på en av sidene. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Noen som holder på med noen store byggverk for tiden, som jeg kan være med på å bygge? Det er det. Bygger Colosseum på Tj-nomes server Endret 12. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Romis Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 2007 er ikke gammelt. Kjør hwmonitor og bekreft at det ikke er temperaturer som er problemet. Hvorfor er du ikke moderator lenger? Jeg fikk ikke med meg den endringen. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Bygde meg min egen player også. Se på ham. Så uredd og tøff, der han står rett ved sidenav en creeper. Bare se på han tøffingen her! Lars Monsen har ingenting på ham! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 OMG! DO WANT! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hentet herifra: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=3&t=20288 Mye klipping og liming, men du hvor tilfredstillende det var når jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Her har vi morgendagens prosjekt Bra jeg er sånn passe flink med å lage slike ting i papir Endret 12. oktober 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Haha, det der må jeg seriøst prøve engang. Video som lå på siden til Notch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå