NoNamesLeft Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 TSSSS!!! BOOM! <--- (På dette punktet er Gavekort 1 meter over stolen med hjerteinfarkt) kjenner meg igjen 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Brown and Bloom har jeg brukt i evigheter. Nå bruker jeg en som er pittelitt forandret, litt annerledes steiner og gress ^^ Ser bedre ut i mine øyne. du kunne jo kostet på deg å legge med en link i det minste Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Brown and Bloom har jeg brukt i evigheter. Nå bruker jeg en som er pittelitt forandret, litt annerledes steiner og gress ^^ Ser bedre ut i mine øyne. du kunne jo kostet på deg å legge med en link i det minste Enig... Lenke til kommentar
Populært innlegg henbruas Skrevet 12. oktober 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2010 Ærlig talt, hvor vanskelig er det å skrive "minecraft brown and bloom" inn i Google? 10 Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ohh Crap! udvidelse av alle gruegangene min nå fra 1x2 til hum 3x3 ? :o Yes Sir Yes Det kalles "TNT-mining" - i en 3x3 shaft, bruk pickaxe til å lage et lite hull i midten så langt du kommer, hiv inn 1 blokk TNT, aktiver, ta 5 steg tilbake, vent, gå frem, repeat. Så lenge det er vanlig stone du graver i får du en fin 3x3 gruvegang. (vær obs om det kommer gravel eller dirt, da blir det større hull) Miner konsekvent 3x3, fordi jeg synes det ser penest ut (unntatt i cobblefarmene mine, der det er store 30x30x30 hull). Ja men får fanken ikje tag i så mye TnT Lenke til kommentar
fredes Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ja men får fanken ikje tag i så mye TnT Da er det på tide med en mob trap. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Denne? Brown and bloom http://www.worldofminecraft.com/node/7649 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ærlig talt, hvor vanskelig er det å skrive "minecraft brown and bloom" inn i Google? Eller Copy & Paste? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 eller markere, høyreklikke og klikke på " søk på google..." Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hvis han hadde puttet en link, hadde 14 andre sluppet å google det. Eller så kunne de ha postet linken selv, istedenfor å prøve å få andre om å gjøre det selvfølgelig. Endret 12. oktober 2010 av Lange Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tingen er jo at jeg ikke bruker bare brown and bloom men en modifisert utgave... Kan poste terrain fila om en liten stund. Er litt opptatt, og hadde ikke tid i sted. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ærlig talt, hvor vanskelig er det å skrive "minecraft brown and bloom" inn i Google? nå var vel saken uansett at han brukte en modifisert versjon som han syntes var bedre. da hjelper detr vel ikke å søke på overnevnte da vel? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Så hva jeg bruker er i hovedsak disse to http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=31331 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=21302 Likte utseende til mixcraft men ikke tingene. Så da brukte jeg heller brown and bloom, med terrengfila til den andre. Også bruker jeg macpatcher, som fjerner alle bugsene med høyere teksturer. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=46173 Kort sagt. Last ned macpatcher, bruk brown and bloom med min texture fil =) Min texturefil er litt forskjellig fra mixcraft sin. Førnøyd nå masekopper ? Endret 12. oktober 2010 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Lasta ned Brown and Bloom og synes det så kjempe fint ut, men er 1 ting som irriterer meg. Vann og lava er ikke i bevegelse lenger. Du hører lyden av rennende vann, men vannet er som stein. Har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Leste du posten min? Leste du første posten til brown and bloom? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har en løsning på hvordan jeg kan få tomme minecarts i bevegelse til å bli sendt til et sidespor? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Noen som har en løsning på hvordan jeg kan få tomme minecarts i bevegelse til å bli sendt til et sidespor? Sett opp en bryter (som lages av en kjepp over en stenblokk) ved siden av sporet. Da skal skinnen skifte retning. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Vil du dele informasjonen din med meg? Finner ikke ut hvordan jeg skal få minecarts til å reagere forskjellig på vogner med og uten spillere i. Redstone er ingen problem men å få minetracks og sensorer/brytere til å reagere automatisk en et eget kapittel. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Går an å legge ned en minimal innsats før man spør om ting =) Se del 1,2 og 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå