Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

jeg har to bilder av av mapen på saven min en som viser diamanter og en som viser hvordan mapen ser ut ovenfra. går det ann og legge bilde med diamanter over det andre slik jeg kan se hvor diamantene er?

Ja. Det heter Photoshop, eller Gimp. Åpne begge bildene, legg bildet av diamantene inn i bildet av mappen og bytt blending, eller merk alt rundt diamantene og slett dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har to bilder av av mapen på saven min en som viser diamanter og en som viser hvordan mapen ser ut ovenfra. går det ann og legge bilde med diamanter over det andre slik jeg kan se hvor diamantene er?

Ja. Det heter Photoshop, eller Gimp. Åpne begge bildene, legg bildet av diamantene inn i bildet av mappen og bytt blending, eller merk alt rundt diamantene og slett dette.

takker får laste ned gimp da. gidder ikke og merke rundt :!:

Lenke til kommentar

jeg har to bilder av av mapen på saven min en som viser diamanter og en som viser hvordan mapen ser ut ovenfra. går det ann og legge bilde med diamanter over det andre slik jeg kan se hvor diamantene er?

 

Du kan bruke ett tegne program som kan håndtere lag(layers). Photoshop, Paintshop Pro eller Gimp som er gratis

Ojsann. Såg ikke att det var en side til :blush:

Endret av Luemannen
Lenke til kommentar

Hei

 

Har nettopp satt opp en privat SMP server, men vet ikke om alt fungerer som det skal. Kunne de som har tid bare stukket innom serveren og gitt tilbakemelding her på om det lagget, var feil, eller om dere rett og slett ikke greide å komme inn?

 

Lar serveren stå oppe fra nå av, og til 10-tiden.

 

server-ip'en er:

 

79.160.160.146:25565

 

Failed to connect to the server

 

Connection timed out:connect

Lenke til kommentar

Hei

 

Har nettopp satt opp en privat SMP server, men vet ikke om alt fungerer som det skal. Kunne de som har tid bare stukket innom serveren og gitt tilbakemelding her på om det lagget, var feil, eller om dere rett og slett ikke greide å komme inn?

 

Lar serveren stå oppe fra nå av, og til 10-tiden.

 

server-ip'en er:

 

79.160.160.146:25565

 

Failed to connect to the server

 

Connection timed out:connect

automatisk ip... it sucks...

den er oppe igjen nå da :)

 

edit: det er den vist ikke.... :p

Endret av iMedia_4226
Lenke til kommentar

Drr Drr Drr

 

:cry:

+1000000

 

"The Drr"

Will only span in mineshafts that are 1x2, moves slowly. But it occupies the space around it like 2 blocks, you can not walk through it.

Will make loud drr-noises when approaching the player.

 

 

Nei, eg er ikkje seriøs. Dette er fiksjon.

 

 

 

THE HORROR :cry:

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...