svelemoe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Skal det komme PvP også? Er det noen som vet? Ja, versjonen som er no har nesten ingen av dei planlagte moglegheitene enno. Desse blir lagt til heilt til det går inn i Beta, og kanskje litt etter det også. Notch sa i eit intervju (livestream) at han ikkje ville ha noko avansert system for trading, berre droppe items til kvarandre "and if you're not happy with what you get, you just hit him with your sword." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I morgen kjøper jeg dette! Best det, så du får sove i natt. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hadde vært kult å legge inn litt mer rpg elementer og stjele noen ting fra Mount & Blade. Jeg surrer bare rundt i slottet mitt i SP. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 NEEEEI!!!! Hadde samla masse diamanter også greier jeg å falle ut på bunnen av mappet... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fant en EPISK gruve på SP-saven min! Jeg satt seriøst i flere timer for å finne ganger på ganger, fra toppen og helt ned til bunnen med lava, og der fortsatte den enda lenger! Fikk gravd opp en del godsaker der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg bruker alt for mye tid på dette fantastiske spillet. :/ Nå fant jeg nettopp en kjempestor hule som fører helt ned til lavaen, full av gull, jern og andre flotte mineraler! Det blir visst ingen tidlig natt på meg. 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Jeg bruker alt for mye tid på dette fantastiske spillet. :/ Nå fant jeg nettopp en kjempestor hule som fører helt ned til lavaen, full av gull, jern og andre flotte mineraler! Det blir visst ingen tidlig natt på meg. kjenner problemet Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Ser mange snakker om freebuild, survival osv.. Har kjøpt spiller, hverfall betalt for det og lastet ned nyeste version. Men jeg har da ikke mulighet å velge mellom disse "mods'a" da jeg fyrer opp SP eller MP. Er noe galt? EDIT: Knappen for tutorial er svartnet og kan heller ikke brukes. Endret 10. august 2010 av Sitronade Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg legger ved et (oversikts)bilde av banen jeg har jobbet på de siste dagene. Jeg er veldig stolt av det store, opplyste slottet i midten, som er hovedknutepunktet for et kjempestort undergrunnsnettverk. Det neste store prosjektet er togbane! Hadde det bare vært mulig å koble vogner sammen.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Stilig! Hvordan lager du kart ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Stilig! Hvordan lager du kart ? Se mine linker på side 8-9 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Her er linken hvis du ikke orker å gå tilbake. Alle bildene utenom de tatt med "oblique angle" blir speilvendt hos meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Her er mitt mesterverk! Bare synd at personen blir stuck hvert 5 minutt. Endret 11. august 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ser bra ut! Jeg regner med de store byggverkene befinner seg under overflaten? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Den store firkanten du ser der er toppen av huset mitt, der har jeg ovnene og lagringen, under der har jeg en grotte som jeg har gjort litt hjemlig og som går videre til min big-ass grotte og mitt gravesystem. Endret 11. august 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Alle røde stjerner indikerer et hemmelig rom Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Den store firkanten du ser der er toppen av huset mitt, der har jeg ovnene og lagringen, under der har jeg en grotte som jeg har gjort litt hjemlig og som går videre til min big-ass grotte og mitt gravesystem. HOLY SHIT! Det fjellet er jo reine sveitserosten! Also, pic time Serveren min Gavekort si borg Oh and btw, ikkje ha på forced AA og AF, då set minecraft jævlig ut. Eg skrudde av catalyst AI, og det såg MYKJE betre ut. Endret 11. august 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 er serveren på svelemoe? BTW så fant jeg den ene hula på skattekartet mitt... men det tok sin tid da rommet var bevoktet av 2 zombie spawnere! Tok over 1 time før jeg hadde ødelagt begge spawnene og kommet inn i rommet der det var 1 kiste.. Men i kista lå det: 5x string 4x saddle 11x steel bar 3x gold bar 4x grain 6x dynamitt 1x diamant Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Alle røde stjerner indikerer et hemmelig rom Hemmelige rom du har laget, eller som var der fra før? Hvis sistnevnte er riktig, hvordan fikk du laget kartet? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 1.Open cartograph 2.Render 48 only 3.Render normal map 4.Open paint, paste both maps into separate layers 5.???? 6.PROFIT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå