nokia3310 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 jeg har en jailbreaket iphone 3gs, men jeg vil gjerne oppdatere firmwaren til OS 4.0. Må jeg da først gjennoprette telefonen, installere OS 4.0 og deretter jailbreake på nytt? En i klassen min hadde en førstegenerasjons iphone, jailbreaket, da han skulle oppdatere til en ny firmware låste hele telefonen seg og han måtte betale for at en dude skulle låse den opp. Vil det også skje med meg visst jeg bare oppdaterer uten å gjennoprette telefonen? Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hahaha ja min first gen låste seg å men det er bare å jailbreake å lese på nett som bare det så får man det til. Bare pass deg for enkelte versjoner oppgradere baseband så det ikke går ann å nedgradere igjen å da kan den låse seg å da må du vente til det har kommet en fix. Men du "jailbreaker" den igjen tror ejg det var der man velger hvem OS man har nå å hvem man vil oppgradere rundt men les litt på nett om det er noen ulemper med å jailbreake opp. jeg er forsatt på 3.0 for jeg ser ingen vits i å upgrade enda. Har det jeg trenger på den. har en 3g på bordet også som man BARE ser apple logoen å vil ikke boote lenger enn det så tenk deg om hvis du viiirkelig er punch på å oppgradere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå