Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå frem for å jobbe som telefonvertinne?

Gjest Telefonsex/telefonvertinne

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 19, og har lyst til å få en fot innenfor for å kunne få jobb i en telefonsexlinje. Hvordan går man frem??

Jeg har tid og ork, men google tilbyr lite til ingen informasjon!

Hjelp

!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som radlekatt sier så er dette ikke noe du kommer til å tjene spesielt mye penger på.

Eksen jobbet med dette en stund og det er mye jobbing for lite penger for å si det sånn. Så hadde jeg vært deg så ville jeg heller funnet meg en annen jobb. Men hvis du absolutt vil være underbetalt så kan du jo ta kontakt med firmaene som står bak annonsene og spørre om jobb.

Lenke til kommentar

Leste litt på nett, og det varierer da sterkt fra sted til sted hvor mye betalt man får. Selvrespekt har jeg nok av, derfor jeg har lyst til å herje med menn!

Lite info dere forørvig ga meg. Dårlig.

Lenke til kommentar

Leste litt på nett, og det varierer da sterkt fra sted til sted hvor mye betalt man får. Selvrespekt har jeg nok av, derfor jeg har lyst til å herje med menn!

Lite info, javel. Men dårlig? Bedre med liti info enn ingenting?

Eksen min ble forøvrig lovet gull og grønne skoger når hun begynte, men når alt kom til alt så var det ikke så lukrativt allikevel.

Lenke til kommentar

Jeg jobbet noen år i etasjen rett over et firma her i Oslo, som drev (og muligens fortsatt driver) med en viss type telefontjenester. Det var ikke noe vanlig kontor, for å si det sånn. De hadde en tykk ståldør med kodelås på, og ofte så vi de ansatte bli bringet og hentet av torpedoaktige typer. Kanskje fordi de var redd for at "klientellet" lå i buskene utenfor?

Samme firma tvang de ansatte til å gi seg ut for å være jenter langt under den seksuelle lavalderen, og saken verserte i media for noen år siden.

Med denne, kanskje litt begrensede, kjennskapen til denne type business, så ville jeg ikke anbefalt noen til å jobbe med slikt.

Radlekatt

Lenke til kommentar

Hvilket firma?

En jobb er en jobb, og det å utgi seg for å være yngre vil da være nødvendig for å tilfredstille enkelte kunders lyster. Det er ikke noe som hadde gått innpå meg for å si det slik, som sagt så blir det bare en jobb.

Lenke til kommentar

Hei!

Siden du poster som gjest har jeg ingen mulighet til å sende deg en privat melding, så jeg ser meg nødt til å legge igjen denne beskjeden her i tråden.

Jeg redigerte tittelen på dette emnet da den brøt med tre-ords-regelen, og ikke beskrev spesielt godt hva tråden gikk ut på. Hvis du føler den nye ikke passer, oppretter du en bruker og sender meg en privat melding eller epost, så skal jeg forandre den igjen. Du kan lese mer om de aktuelle retningslinjene her.

---------------

En jobb er en jobb, og det å utgi seg for å være yngre vil da være nødvendig for å tilfredstille enkelte kunders lyster.

Så du har overhode ingen problemer med "kunder" som ønsker å bli tilfredsstilt av mindreårige langt under den seksuelle lavalder?

Endret av Runar
Lenke til kommentar

> Så du har overhode ingen problemer med "kunder" som ønsker å bli tilfredsstilt av mindreårige

> langt under den seksuelle lavalder?

Personlig, så er ikke dette noe jeg er en fan av, men nå er det stor forskjell på virkeligheten og fantasi, så i en slik jobbsammenheng så ser jeg ikke helt problemet.

Lenke til kommentar

Hvis du vil bli telefonvertinne må du søke opp numrene til enkelte av firmaene som står bak telesexlinjer og ringe dem og spørre om et jobbintervju. Det er den eneste måten jeg kan tenke meg er logisk, i hvert fall.

Forøvrig er jeg enig med de fleste andre her at det er en rimelig bedriten jobb, og du må mangle ganske mange moralske standarder for å gidde å gjøre noe sånt, men det går vel inn det ene øret og ut det andre hos deg, som tidligere demonstrert i tråden.

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...