Gå til innhold

Lese om Teoriprøve på nettet?

sinder18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke om du kan lese det som står i boken i nettet, men du kan gå på www.prove.no eller www.teoritentamen.no. Det er sporsmål nesten lik som teorien, det hjelper nok det :D

ikke vits og ta prøven om du ikke har lest. og det er for vanskelig og lese boken irl :(

Lenke til kommentar

Finnes et ord som beskriver folk som ikke klarer å lese en bok som har mye informasjon og som man har nytte av, og det er LAT.

Har/hadde du dårligere karakterer på skolen? For hvis det du skriver er sant, så har du vel sliti litt på skolen siden du ikke klarer å lese til prøvene/tentamen/eksamen.

Du blir mer distrahert hvis du tror internett er svaret. Selv leser jeg aldri bøker, men når jeg først satte meg ned og leste boka så leste jeg den fra ende til annen på noen timer. Virker ikke som om du har prøvd engang. Det er VELDIG mye informasjon i boka som ikke står på de internettprøvene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes et ord som beskriver folk som ikke klarer å lese en bok som har mye informasjon og som man har nytte av, og det er LAT.

Har/hadde du dårligere karakterer på skolen? For hvis det du skriver er sant, så har du vel sliti litt på skolen siden du ikke klarer å lese til prøvene/tentamen/eksamen

Ja, eg droppet utav skolen i 3 klasse fordi Sinnes og Aggresions problemer. Så har ikke lest på lekser og skole ting siden Barneskolen. og det er ikke fordi eg er Lat men eg har mangen irl problem som gør att eg ikke klarer og sitte stille med en bok. Det er for vanskelig. Men om eg leser på internett så klarer eg det helt fint. Derfor skulle det vert best for meg og lese på internett.

Eg tok bilprøven på Tirsdag og da fekk eg 13 Feil. da hadde eg ikke lest i boken eller noe. eg bare trykket på det som føltes riktig.

Eneste som plaget meg var att eg valgte og ta Muntlig Teoriprøve. og da satt det en mann bak meg og leste svarene. og eg mister min konsentrasion når folk er bak meg.

Lenke til kommentar

Hadde nok ikke vært så krass i forrige innlegg hvis jeg visste det du forteller nå. Det er bare å stå på videre så klarer du det nok. Du har ikke vurdert å få noen til hjelpe deg da?

Hjelpe meg med hva? Lese klarer eg fint alene. problemet er bare til og sitte stille og lese i en bok.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Teoritentamen kan anbefales på det sterkeste! Leste boken når, men det var lite hjelp i, lærte ikkje mykje av den. Hvis du tar 10-15 prøver på teoritentamen heilt til du får det til så er du meget godt rystet til teoriprøven. Er ein del spørsmål som er veldig like. Endte opp med bare 2 feil på teoriprøven takket være denne nettsiden. Endret av Sovende Panda
Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at du ikke lærer noe av boka? Boka er helt grunnleggende, og gir deg faktisk all info du trenger til å bestå prøven. Les og ta notater og ta tester på teoritentamen, og du er good too go.

Syns det er skremmende at folk driter i teorien, at de ikke gidder lese, men satser på å gjette seg frem til riktig svar. Teorien er faktisk ting man skal kunne når man er ute og kjører, tenk på alle oss andre som ferdes der ute, og som du som driter i teorien kan skape mange farlige trafikksituasjoner for hvis du ikke kan reglene.

Lenke til kommentar

Har/hadde du dårligere karakterer på skolen? For hvis det du skriver er sant, så har du vel sliti litt på skolen siden du ikke klarer å lese til prøvene/tentamen/eksamen

Ja, eg droppet utav skolen i 3 klasse fordi Sinnes og Aggresions problemer. Så har ikke lest på lekser og skole ting siden Barneskolen. og det er ikke fordi eg er Lat men eg har mangen irl problem som gør att eg ikke klarer og sitte stille med en bok. Det er for vanskelig. Men om eg leser på internett så klarer eg det helt fint. Derfor skulle det vert best for meg og lese på internett.

Eg tok bilprøven på Tirsdag og da fekk eg 13 Feil. da hadde eg ikke lest i boken eller noe. eg bare trykket på det som føltes riktig.

Eneste som plaget meg var att eg valgte og ta Muntlig Teoriprøve. og da satt det en mann bak meg og leste svarene. og eg mister min konsentrasion når folk er bak meg.

Bare gjør som folka her sier! Skru av PC, TV, Mobilen, finn et sted du kan sitte i ro og lese boka, tro meg bare les boka 3 ganger eller mer om du føler du trenger det! og kjøp 1 måned eller 1 uke på https://teoritentamen.no/teoriprove

og gjør oppgavene der til du får 90%+ flere ganger og da er du klar trust me! Lykke til =)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men dra til helvette, eg lærer meg fortsatt ikke ved og skrive ned en massa fakta eller og lese boken. Det er Text i en jävla bok. eg husker ikke Text eg har fotografisk huskomelse eg husker bare Bilder og det mine øyner ser. ikke noe text ifra en bok. Så frem til Staten finner en bedre måte og hjelpe folk som ikke kan ta førerprøven på samme måte som alle andre så kommer eg fortsette og kjøre ulovlig. har kjørt ulovlig nå i 2 år uten problem. Fuck kørerkort er bare bullshit uansett, Trenger ikke en Rosa liten papirlappe for og kunne kjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...