Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Blücher sluk - godt nok?


Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg et trekant sluk fra Blücher. Fikk beskjed idag fra de som skal legge membranen at dette sluket ikke er godt nok mht tetting mot membran. De sa at klemringen var for dårlig og hvis det kommer vann opp av sluket, så vil vann komme inn under membranen.

Stemmer dette? Jeg kan nesten ikke tro det, hvordan kan man i såfall selge disse slukene eller er dette bare tull? ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rørleggern sa ingen ting da han satte opp sluket. Membrangutta kom med denne kommentaren at dette sluket pleide de ikke å montere pga trøbbel hvis vann kommer opp i sluket. Siden jeg fikk med klemring da jeg kjøpte sluket, så har jeg trodd at jeg var sikra og dermed fått riktig sluk. Jeg får gå inn så nettsiden og sjekke de andre typene de selger ... Litt seint nå, membran er lagt og støpen kommer i morra ... :whistle:

Lenke til kommentar

Rørleggern sa ingen ting da han satte opp sluket. Membrangutta kom med denne kommentaren at dette sluket pleide de ikke å montere pga trøbbel hvis vann kommer opp i sluket. Siden jeg fikk med klemring da jeg kjøpte sluket, så har jeg trodd at jeg var sikra og dermed fått riktig sluk. Jeg får gå inn så nettsiden og sjekke de andre typene de selger ... Litt seint nå, membran er lagt og støpen kommer i morra ... :whistle:

 

Dersom dette er en Rørleggermester har du garanti på jobben.Tviler på at dette er sant som de membrangutta sier.Dersom men branen blir klemt med klemringen da er det jo ok.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...