PanzerLoco Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Sliter med at PS3 låser seg totalt når eg bruker nettleseren, har prøvd å vente, til intet nytte og ender opp med å slå den av og på igjen. Er forøvrig en PS3 slim, som blei kjøpt for under 1 måned siden. Noken som har anelse om kva som foregår? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Aner ikke men kanskje prøve å formatere å innstalere den OS cden som fulgte med på nytt ? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Har sett gjennom kassa den kom med, ingen cd å spore noken plass. Er det vanlig å få med cd altså? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 OS CD til ps3? Sikker på at det ikke blandes litt no? Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) jeg fikk med CD. Det er jo OS på Ps3 å. Kan finne den å ta bilde til å med. Får den med i tilfelle den skulle kræsje å da kan folk innstalere Os'et på nytt edit Endret 12. april 2010 av Thommas88 Lenke til kommentar
Thommas88 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det er riktig nok 2.0 men det er for freeeesh install å da kan du bare koble deg på nett etterpå og oppdatere. Så skal det funke igjen men du mister vel de saves du evnt har sant du ikke tar ut HHD da å kopiere til pc eller noe, hakke gjort det før så har ikke så mye peiling der enda på ps3. Lenke til kommentar
-GrAvYy Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har samme problemet. Tor det bare er en bug blir vel fiksa etterhvert Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 PS3 nettleseren er rimelig ustabil ja. Bare å håpe på at det blir bedre etterhvert som nye FW oppdateringer kommer. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 samme problemet her.. spes når jeg bruker youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå