GT500 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 husker tilbake i gamledager da jeg og en kompis satt på rommet å spilte på windows 95 pc'n med 15" skjerm. spillet var et kjørespill der du kunne kjøre cross og superbike i samme spillet. husker banene var veeeeldig forkjellige og alle sammen veldig utfordrene osv. husker ikke navnet i det HELE TATT. husker menyen var veldig mørk. en av banene var en supercross bane og en snø bane og en veeeldig lang bane som jeg husket var den siste bana liksom... hvis noen husker dette spillet så svar! er gira på å prøve det igjen! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hvilken type spill var det? 2D? 3D? Elesto Mania - opplegg? Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Var 3D faktisk. var liksom "ekte" ikke noe cartoon greier.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kjører du fremover i bildet eller bortover mot høyre/venstre? Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 nei. er som dagens 3d spill der du ser i tredje person bak sykkelen og kjører fremover.. ikke noe lignende elasto mania i det hele tatt Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kan det være motocross madness 2? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 eller kanskje moto racer? Lenke til kommentar
GT500 Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 takk takk Musty! du er kongen! kjente igjen spillet med en gang! nå skal jeg koooooooose meg Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 tror jeg har cden liggende under sengen. Hadde uendelig mange timer moro med det spillet, men stort sett å perfeksjonere den letteste banen istedet for å kjøre alle banene. sammenliknet rundetider med kompisene mine.. og det var snakk om hundredeler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå