lolsomt Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Så på nettet at det var en som hadde steelseries lue, og dagen etter så jeg en hadde det på skolen. Har ikke sett ham igjen siden så lurte på om noen visste hvor man kunne få tak i en svart lue med steelseries logo på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 De delte de ut på TG tror jeg. Har ikke sett de noe annet sted Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Butikker som fører Steelseries har ikke disse luene, lurer på om vi kanskje fikk noen som giveaways for en stund tilbake, men dette er nok BARE reklame fra deres del. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 lurer på om vi kanskje fikk noen Hvem er vi? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 lurer på om vi kanskje fikk noen Hvem er vi? De på TG vil jeg tro, som nevt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, jeg jobber i en butikk som selger Steelseries-produkter. Navn vil jeg ikke gå ut med av hensyn til egen anonymitet Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 7 innlegg off topic er slettet. Hold dere til trådens tema folkens. Og angående Kavinskys arbeidsplass så har han sagt at han ikke går ut med det. Case closed Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 De delte de ut på TG tror jeg. Har ikke sett de noe annet sted Det forklarer saken Har sett noen gå med luene men ikke funnet ut hvor man kunne får tak i. At de delte ut på TG er derfor en meget logisk forklaring ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå