bushwacker Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skal til England i sommer, og trenger et "kontaktkort" jeg kan bruke mens jeg er der. Noen som har kjøpt, eller har gode forslag til operatør og "kontantkort"? Lenke til kommentar
tmth Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei, Det kommer litt an på hvor du skal og dekningen der. Det er kanskje greit å høre med lokale hva de bruker. Jeg og de fleste vennene mine bruker O2 eller Orange, som også er to av de store. Jeg tror også at T-mobile og 3 har ganske bra priser på sine pay as you go. Jeg har brukt Vodafone, Orange og nå, o2, og vil si at jeg hadde den triviligste pay as you go-opplevelsen med Orange. I mitt tilfelle var det veldig enkelt å kjøpe kontantkortet, og dekningen, prisene og kundeservicen helt grei. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Hei, Det kommer litt an på hvor du skal og dekningen der. Det er kanskje greit å høre med lokale hva de bruker. Jeg og de fleste vennene mine bruker O2 eller Orange, som også er to av de store. Jeg tror også at T-mobile og 3 har ganske bra priser på sine pay as you go. Jeg har brukt Vodafone, Orange og nå, o2, og vil si at jeg hadde den triviligste pay as you go-opplevelsen med Orange. I mitt tilfelle var det veldig enkelt å kjøpe kontantkortet, og dekningen, prisene og kundeservicen helt grei. Skal til London, så regner med dekningen er bra der uansett? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei, Det kommer litt an på hvor du skal og dekningen der. Det er kanskje greit å høre med lokale hva de bruker. Jeg og de fleste vennene mine bruker O2 eller Orange, som også er to av de store. Jeg tror også at T-mobile og 3 har ganske bra priser på sine pay as you go. Jeg har brukt Vodafone, Orange og nå, o2, og vil si at jeg hadde den triviligste pay as you go-opplevelsen med Orange. I mitt tilfelle var det veldig enkelt å kjøpe kontantkortet, og dekningen, prisene og kundeservicen helt grei. Skal til London, så regner med dekningen er bra der uansett? mobile world,er billig at ringe til norge med,0,80 øre i min Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg var en helgetur i Glasgow. Var innom en 3 butikk og fikk meg kontantkort til £10. Tror det var like mye credit. En fordel med 3 er at du får 150 MB datatrafikk hver gang du fyller på, minstebeløpet er £5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå