ehorn Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Etter oppdatering til Windows7, så kan jeg bruke Windows Live Mail. Men lurer på om jeg på noen måte kan få Norsk stavekontroll når jeg skriver en ny mail? Er takknemlig for noe tips.. Mvh /eh Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Ser ikke ut til at det er laget noen norsk stavekontroll til den nye Windows Live Mail. De har svensk f.eks, men ikke norsk. Regner med at den kommer om ikke alt for lenge. http://morethanmail.spaces.live.com/blog/cns!B7DD1FF3F141F9A1!6728.entry Der skriver de at det kommer flere språk etterhvert, men det var i oktober. Så du bør kanskje vurdere andre alternativer om du ønsker stavekontroll. Tror ikke dette handler om Windows 7, men heller at det har kommet en ny utgave av Windows Live Mail nå i det siste. Endret 12. april 2010 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå