Boralis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Hei,jeg har problemer med at hver gang jeg skal inn på en side får jeg CRITICAL ERROR, så må jeg klikke på tilbakeknappen og så klikke meg inn igjen og da kommer siden. Dette oppstod nå i dag,er det andre som har samme feilen?? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det jeg har opplevd var at hele hw.no var utilgjengelig et par timer tidligere idag. Ellers har jeg ikke opplevd akkurat det problemet...utenom at formuet er %¤%¤#% treigt selvfølgelig. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Det er iallefall utrolig irriterende å måtte klikke seg inn to ganger på alle sidene jeg skal inn på, det må vere noe med forumsidene for dette skjer ikke andre steder. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Her kommer sidene med en gang. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 er rapportert til drift. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Dette er det eneste som står på skjermen: php:Critical Error Error updating sessions table. Dette får jeg hver gang også når jeg skal poste, så nå må jeg nok trykke meg inn to-tre ganger for å poste dette Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Dette er det eneste som står på skjermen: php:Critical Error Error updating sessions table. Takk for tipset! Jeg har ryddet opp i sessions-tabellen. Det betyr at en del brukere må logge inn på nytt, men jeg håper i det minste at det skal løse problemet for de av dere som sliter med dette (klarer ikke å reprodusere feilen selv). Mvh, Amund Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Dette er det eneste som står på skjermen: php:Critical Error Error updating sessions table. Takk for tipset! Jeg har ryddet opp i sessions-tabellen. Det betyr at en del brukere må logge inn på nytt, men jeg håper i det minste at det skal løse problemet for de av dere som sliter med dette (klarer ikke å reprodusere feilen selv). Mvh, Amund Vil dette bli rettet, da det er veldig tungvint å måtte logge inn to ganger hele tiden. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 /me har aldri opplkevd noe slikt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Det er iallefall så irriterende at vist det ikke blir rettet trekker jeg meg ut av forumet og finner et annet, gidder ikke å sitte å dobbeltlogge eller dobbelt poste hver gang og bare få error meldinger. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 masse feil ja, fa3n det er jo ikkje 24T uptime her nei, ca 12T/døgnet! Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Noen tabeller i databasen var korrupte. De er nå reparert. Har du fortsatt de samme problemene Snekker'n? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Noen tabeller i databasen var korrupte. De er nå reparert.Har du fortsatt de samme problemene Snekker'n? Nei nå ser det bra ut, takke og bukker for en rask respons. Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg skjekker innom forumet jevnilg fra flere pc'er. dvs minst 2 gang for dag, fra minst 2 forskjellige maskiner og isp'er. jeg har skjelden, opplevd problemer, og di siste 3-4 ukene kan jeg påstå at jeg ikke har opplevd noen problemer. det finnes jo småferier innimellom da... retter dager til arbeidsdager Er det mulig at noen av dere kjører crappye eller utdaterte programmer. eller kanskje pc'ene deres er så fulle av virus,spy-/mal/ad-ware at det føkker ting til? bare en ide. windows2000pro/xp pro m/IE6.1 spybot s&d kjøres ofte. Norton antivirus aktiv i bakgrunnen. funker fint som f.. det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Kjører selv med wind xp og northon antivirus, sjekker maskinen minst en gang i uka for å vere sikker på at det ikke er noen virus som har sneket seg inn selv om antivirusprogrammet alltid er på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 LiTe: Det at forumet sliter tviler jeg sterkt på har noe som helst med at brukerene på forumet ikke kjører antivirus og ad-aware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå