Gå til innhold

web basert aplikasjon - hva skal det programmeres i?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal få programmert en webaplikajson som skal ha følgende funksjonalitet:

Registrere brukere. Brukere skal kunne sende meldinger fra aplikasjonen til mail kontoer. Videre skal det kunne trackes hvor mange meldinger som er sendt til forskjellige personer. Meldinger sendt totalt og til enkeltpersoner.

Noen som kan svare meg på hva en slik web basert aplikasjon/webside bør programmeres i?

På forhånd takk for svar.

Mvh

Sturla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan svare meg på hva en slik web basert aplikasjon/webside bør programmeres i?

Det språket og/eller rammeverket du kjenner best.

Så, hva kan du fra før?

Hei:)

Jeg kan ingenting. Jeg skal heller ikke programmere selv. Jeg tenkte å legge ut en forespørsel på getacoder.com eller tilsvarende, men jeg har lyst å prøve å få tak i litt mer info om hva sslags programmeringsrpåk som anbefales til en webbasert løsning som jeg beskriver over.

Tar gjerne i mot tips fra deg!

Lenke til kommentar

I utgangspunktet svært enkel funksjon, og kan skrives i mer eller mindre hva som helst, egentlig.

Det som er mer viktig er 1. hva du skal kjøre systemet på, 2. hva utvikleren(e) allerede har erfaring med, og 3. hvor god sysadmin er (noen løsninger kan være mer komplisert å sette opp i forhold til andre)

Lenke til kommentar

Det er en enkel applikasjon, iallefall med utgangspunkt i de opplysningene som er nevnt her.

Det er nok greiest å bruke PHP til dette, dersom:

1) Dette skal ligge på ett vanlig webhotell.

2) Du behøver å utføre endringer i framtiden og du må se etter en annen utvikler. PHP er populært, selv utviklere som ikke jobber med PHP har litt kjennskap til PHP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...