DStraX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) best mulig oppsett til 24/7 OC for 8000kr? noen som tar utfordringen? Endret 1. september 2010 av DStraX Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Skal du overklokke er det nok vanskelig å si hva som er best. Men i7 920 kanskje? Men husk at det ikke er noe garanti for hvor langt du vil nå, men 200 mhz mere på en i7 920 bør vel merkes litt. Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 (endret) tenkte om noen kunne sette opp det de ville kjøpt. for å se hva dere mener er ultimate OC oppsettet for 8k bare for morroskyld egentlig. har ikke penger til nytt utstyr nå. så som en undersøkelse kanskje her er mitt forslag https://prisguiden.no/profil/lister/113847 men er noob på dette så forventer dask^^ Endret 12. april 2010 av DStraX Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Spørs hva som er inkludert i de 8000. Er det noe utover HK, minne, CPU og skjermkort er det f.eks. Phenom II 555 som gjelder av CPU. OC + unlock = win! Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 er på tide å bumpe denne igjenn https://prisguiden.no/profil/lister/117651 har øka prisen litt men tror det er verdt det. tenker fremdeles OC Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det der er et ekstremt solid oppsett, for å ha det på det rene meeen Gladnyheten er at i7 950 er satt ned med 50% som vil si at den ligger på samme pris som 930 Det betyr høyere multiplier og lavere temps Videre så får du vurdere kabinettet litt. R3 er et svært solid kabinett, men hvis du skal OCe masse, så vil det ikke gi nok kjøling med mindre du bruker masse penger på ekstra vifter og dermed går kraftig opp i støynivå grunnet antall vifter. Hvis du virkelig vil ha god kabinett kjøling er kanskje HAF X, eller CM 690 II advanced verdt pengene. Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 har planer om en liten oc, 4ghz ca. har lest at flere har det som 24/7 klokk på i7 920 kan hende jeg kjøper 950 om prisen fremdeles holder til jeg får lønn.. tipper R3 er greit til mitt bruk. bir jo ikke no så veldig ekstremt. har derrimot planer om å blodtrimme gamle pcn Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hehe 4Ghz er altså langt fra en liten OC På 920 snakker vi 40%+ OC, men med en 950 er det et langt greiere utgangspunkt. Jeg kjører 24/7 på min 4Ghz, men det betyr ikke at den er liten, det betyr bare at jeg har god kjøling. Så lenge et er stabilt og relativt "kaldt" er det greit føler jeg. Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 sant sant tror uansett det kan bli artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå