Gå til innhold

Hva savner dere til Android?


Anbefalte innlegg

Fant det! :D

Moto X Mayhem

Forumtråd på Phandroid, med link til apk

Hjemmesiden til iPhoneversjonen

Du får lete etter en oppdatert versjon.

 

For å gå litt mer On Topic:

Prisguiden app med barcode scanner var et bra forslag!

Jeg savner en TV-guide med samtlige kanaler i Canal Digitals grunnpakke (gjerne enda fler).

En ting jeg ville likt veldig godt er en Asteroid-klone som kan styres uten knapper (har ingen på min tlf, bare touch).

:) Lykke til med hva du velger å lage!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisguide hadde vært fantastisk ja. Vet ikke hvor vanskelig det blir med strekkodeleser, men det må da gå an å søke etter strekkoden på nett, finne ut hvilket produkt det er, og så søke etter det i prisguiden. Alternativet er jo å legge inn strekkoder for produktene i prisguiden.

Lenke til kommentar

@osamano

Takker, må ha oversett den. Virka som om den hadde litt fler kanaler en «TV Guide». Men mangla fortsatt Nrk3(!), tv2 zebra, tvnorge hd, nrk 1 hd, tv2 nyhetskanalen, fem tv

 

Edit: For the record så mangler «Tv Guide» nrk 1 hd, tvnorge hd, ngc, ngc hd, bbc hd, bbc lifestyle, bbc knowledge, silver hd, showtime.

Dette er altså med utgangspunk i Canal Digitals grunnpakke.

 

Jaja, bruker jeg begge er faktisk alt dekket! :)

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

NRK 1 sender det samme som NRK 1 HD, TV2 det samme som Tv2 HD og TvNorge det samme som TvNorge HD, så noe spesifikk info om HD-kanalene til de norske kanalene er vel ikke så nødvendig..

 

 

Hva med et program som lar deg enkelt sende gratis sms fra operatørenes "Min side". Vet at ihvertfall Telenor, Netcom og Chess lar kundene sine sende 30/25 gratis sms hver måned. Hadde vært genialt å kunne bruke disse enkelt via en Android app!

 

 

Ellers støttes forslaget om prisguide app med barcode scanner!

 

 

:-D

Lenke til kommentar

Jada, vet at hd-/ikkehdkanaler ofte sender det samme, var bare grundig. :p Tv.nu funker veldig bra. :)

 

On Topic:

Hvorfor har ingen foreslått en Diskusjon.no-app!? Det hadde vært awesome! Synes forumet er litt ugreit å bruke på mobilen, blir veldig mye scrolling i alle retninger for å finne selve innholdet. Lite-versjonen er heller ikke helt topp for mobilbruk. Ser for meg at dette kan gjøres med et veldig smoth UI i en egen app hvis man legger litt tid i det! :)

Lenke til kommentar

Jada, vet at hd-/ikkehdkanaler ofte sender det samme, var bare grundig. :p Tv.nu funker veldig bra. :)

 

On Topic:

Hvorfor har ingen foreslått en Diskusjon.no-app!? Det hadde vært awesome! Synes forumet er litt ugreit å bruke på mobilen, blir veldig mye scrolling i alle retninger for å finne selve innholdet. Lite-versjonen er heller ikke helt topp for mobilbruk. Ser for meg at dette kan gjøres med et veldig smoth UI i en egen app hvis man legger litt tid i det! :)

 

Det hadde vært en drømm! :dribble:

Lenke til kommentar

Jada, vet at hd-/ikkehdkanaler ofte sender det samme, var bare grundig. :p Tv.nu funker veldig bra. :)

 

On Topic:

Hvorfor har ingen foreslått en Diskusjon.no-app!? Det hadde vært awesome! Synes forumet er litt ugreit å bruke på mobilen, blir veldig mye scrolling i alle retninger for å finne selve innholdet. Lite-versjonen er heller ikke helt topp for mobilbruk. Ser for meg at dette kan gjøres med et veldig smoth UI i en egen app hvis man legger litt tid i det! :)

 

Det hadde vært en drømm! :dribble:

Tapatalk er et program som gjør det svært enkelt å surfe i forums. Eneste som kreves av forumet er at de legger inn Tapatalk-pluginet. Så det finnes allerede en løsning på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...